Gå til innhold

Denne appen har skylden for at iPhonen din har gått tom for strøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Facebook-appen har sugd strøm fra mobilen din de siste ukene". Jeg får inntrykk av at dette gjelder alle telefoner. Men redaksjonen tenker kanskje at "alle" telefoner er iPhone. Mine telefoner er ikke av typen iPhone, og når jeg leser hele teksten har ikke Android eller Windows telefoner vært rammet. Og siden disse to operativsystemene utgjør ca 50 % av dagens telefoner i Norge er denne ingressen 50 prosent feil. Jeg forventer mer av journalister med tre års høyere utdanning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Facebook-appen har sugd strøm fra mobilen din de siste ukene". Jeg får inntrykk av at dette gjelder alle telefoner. Men redaksjonen tenker kanskje at "alle" telefoner er iPhone. Mine telefoner er ikke av typen iPhone, og når jeg leser hele teksten har ikke Android eller Windows telefoner vært rammet. Og siden disse to operativsystemene utgjør ca 50 % av dagens telefoner i Norge er denne ingressen 50 prosent feil. Jeg forventer mer av journalister med tre års høyere utdanning.

Wow. Står vel iPhone fordi FACEBOOK sendte ut oppdateringen til iOS enheter?

Drepte Apple foreldrene dine eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

"Facebook-appen har sugd strøm fra mobilen din de siste ukene". Jeg får inntrykk av at dette gjelder alle telefoner. Men redaksjonen tenker kanskje at "alle" telefoner er iPhone. Mine telefoner er ikke av typen iPhone, og når jeg leser hele teksten har ikke Android eller Windows telefoner vært rammet. Og siden disse to operativsystemene utgjør ca 50 % av dagens telefoner i Norge er denne ingressen 50 prosent feil. Jeg forventer mer av journalister med tre års høyere utdanning.

Wow. Står vel iPhone fordi FACEBOOK sendte ut oppdateringen til iOS enheter?

Drepte Apple foreldrene dine eller noe?

 

 

Da burde de vel legge inn iphone i overskriften?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å være helt ærlig, når trekker IKKE FB MYE strøm? Det er en svært dårlig mobil app, som minner meg om elendige konsoll port til PC. Altså port fra nettside til mobil. Det er utrolig mye i den appen som ikke gir mening, og strømforbruket er utrolig. Det er bevist med AVG sin rapport. Det at den bruker enda mer enn mest.. har det noe å si engang....

 

Jeg har aldri opplevd at jeg faktisk merket at en app jeg nesten ikke brukte faktisk merkbart forverret batteritiden. Det klarte FB, med stort sett bare bakgrunnsprosseser. Se på Messenger, det er en skikkelig mobil app. Den tar nesten ingenting i bakgrunnen. Det er slik de burde lagd FB appen også. Og det viser bare hvor utrolig dårlig den er, og at de faktisk ikke har giddet å lage den skikkelig på ny, men bare portet greier fra nettleser. Fordi Messenger er noe helt nytt, og det fungerer strålende...

Endret av TKongen
Lenke til kommentar

 

 

"Facebook-appen har sugd strøm fra mobilen din de siste ukene". Jeg får inntrykk av at dette gjelder alle telefoner. Men redaksjonen tenker kanskje at "alle" telefoner er iPhone. Mine telefoner er ikke av typen iPhone, og når jeg leser hele teksten har ikke Android eller Windows telefoner vært rammet. Og siden disse to operativsystemene utgjør ca 50 % av dagens telefoner i Norge er denne ingressen 50 prosent feil. Jeg forventer mer av journalister med tre års høyere utdanning.

Wow. Står vel iPhone fordi FACEBOOK sendte ut oppdateringen til iOS enheter?

Drepte Apple foreldrene dine eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...