Gå til innhold

GUIDE: Dette skjer når du taster inn Tek.no i nettleseren


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

bra! men et spørsmål, hva er det som er så spesielt med Tek.no/gamer.no som gjør dem så rask, på dem rekker jeg ikke blunke før den er ferdig <0,1 sec, men på alle andre sider omtrent, tar det liksom 0,3 sec eller noe?

Lenke til kommentar

bra! men et spørsmål, hva er det som er så spesielt med Tek.no/gamer.no som gjør dem så rask, på dem rekker jeg ikke blunke før den er ferdig

 

Som en annen leser er inne på her, så bruker vi Varnish – en slags cacheløsning. Du kan lese mer om maskinene som leverer Tek.no her (og om Varnish): http://www.tek.no/artikler/dette-er-maskinene-som-leverer-tek-no-til-deg/164361

Lenke til kommentar

Liker den tendensen jeg ser hos tek.no for tiden. Først en artikkel som gikk gjennom hvordan tastatur fungerer, og nå en som dette. :)

 

Som fagmann på området, synes jeg den ble litt kaotisk satt opp, og burde vært strukturert litt bedre. Men det er kun for å peke på noe som kan forbedres - for i sum så liker jeg dette.

 

Tips: Ta en titt på container-teknologi. Hvilke typer eksisterer, hvem står bak og hvem støtter hvilken teknologi. Så et lite dypdykk i de tekniske forskjellene på de. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...