Gå til innhold

Total War: Warhammer får slippdato og ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som stort fan av Warhammer (og spesiellt Chaos) var jeg rimelig klar til å kjøpe dette spillet med en gang. Men det ser ut til at jeg, som vanlig, bør vente til spillet har en del fartstid så alle patcher og DLC'er har kommet ut og Steam har ett tilbud på en total pakke.

Hver gang jeg har kjøpt ett AAA spill på slippdato har jeg endt opp med å angre på at jeg ikke bare avventet til spillet var faktisk "ferdig".

Feks Batman spillene, hvor jeg nå vet det kommer ut DLC'er som padder spillet med mer innhold som ofte bare kan oppleves med en ny gjennomspilling.

Endret av Ralzar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett filmklipp fra spilling, en CGI video gir meg nada nytte ang å vurdere spillet (selv om det selvsagt kan være tøft når man spililer spillet).

Det er ikke akkurat Blizzard, som trolig har de eneste CGI videone det er vært å se på med tanke på kvalitet, men de heller forteller selvsagt ingenting om hvordan selve spillet er .....

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett filmklipp fra spilling, en CGI video gir meg nada nytte ang å vurdere spillet (selv om det selvsagt kan være tøft når man spililer spillet).

Det er ikke akkurat Blizzard, som trolig har de eneste CGI videone det er vært å se på med tanke på kvalitet, men de heller forteller selvsagt ingenting om hvordan selve spillet er .....

Verse god

 

Ser ikke imponerende ut spør du meg.

Lenke til kommentar

Blir absolutt å kjøpe dette...når Steam legger ut en samlepakke med alle DLC til et par hundrelapper.

 

Indeed. Har begynt å gjøre slik med alle spill nå for tida. Å spille halve spillet ved launch, for så å måtte rote det frem igjen et halvt år etterpå for å gjøre det ferdig er for meg uaktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...