Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn et flott kamera i høstens store fotokonkurranse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Dersom fototeknisk kvalitet overvektlegges, så er denne konkurransen ihvertfall lite spennende for amatører som har dårlig utstyr.

 

Proffene behøver gjerne ikke et ekstra kamera, når de har 10 stykk fra før. IMHO. Tipper jeg ikke deltar uansett, da det også krever litt "skills" utenom utstyret. Alternativt enormt mye flaks, og at en treffer smaken hos jury.  :wee:

 

Det burde legges inn handicap, i form at dere leser av kamera som er brukt fra EXIF-info elns.  ;)

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest member-296438

Hei,

beklager sent svar. Vi kommer til å gå gjennom bildene i morgen (tirsdag), så satser vi på å få kåret en vinner i løpet av tirsdagen. 

 

Beklager at dette har tatt så lang tid...

 

Der kom dere på banen..... Det er x antall uker siden konkurransen ble avsluttet og ingenting er skjedd. Fryktelig synd at det må mases frem en avgjørelse. Når det først skjer, skal alle bildene gjennomgåes på en dag og vinneren kåres. synes det virker lite seriøst. Har vært lojal og forsvart Akam/bildekritikken i lang tid, men må vel innrømme at lojaliteten avtar. Synes hele fotodelen på tek.no synker i kvalitet, og på toppen av det hele, så blir siden frontet av en reklame som er forkledd som en artikkel. Skjønner at det må reklameartikler til for og finansiere nettstedet, men dette blir for drøyt.

Har tidligere nevnt at det må en innsats til fra alle parter, men det ser ut som redaksjonen bare lar det skure og gå....

Beklager min surmuling, men jeg synes det er trist at Akam/Tek.no foto forfaller, så dette er et innlegg som et utslag av frustrasjon......

Håper ting snur i det nye året, så skal jeg, med sikkert flere, bidra med mitt/vårt.

 

Uansett, ei God jul og et forhåpentligvis godt nytt fotoår:-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...