Gå til innhold

RYKTE: – Galaxy S7 vil bli lansert i januar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke noe imot at det kommer nye og bedre telefoner, men det som er kjipt er at de "gamle" modellene får som regel ikke ny verson av Android. Sånn sett er Google Nexus et sikrere kjøp.

 

Skulle ønske flere mobiltelefoner kom med bare vanilla Android, eller om man kunne ha et valg. Har selv nå Galaxy S6 Edge, en fantastisk telefon - perfekt størrelse og nydelig design, men skulle gjerne kvittet meg med TouchWiz. Ikke at den er helt skandale-dårlig, jeg bare liker å bestemme alt selv. Alternativene er Nexus-telefonene, og det er ikke like mange å velge mellom.

Lenke til kommentar

Lurer på om de greier å holde seg under 10 000 kr med toppmodellen. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som syns 10k er litt for mye for en mobiltelefon.

Grunnen til den prisen var pga. mangel på støtte for microSD. Da hadde de ikke trengt å lansere en versjon med 128GB lagring som koster så himmelsk mye.

En versjon med 32GB burde holdt og et microSD på 128GB for ekstra lagring. Ikke rart Samsung sliter. Ikke mange som har råd til en mobiltelefon til over 10K.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...