Gå til innhold

E-SPORT: – Helt feil og utrolig urettferdig å si at Aposis innrømmer kampfiksing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

" Det er ikke kampfiksing at vi ikke kunne møte opp til kampen."

 

Nei, så er jo heller ikke det problemet, eller det de straffes for, problemet er at de leverer et falsk referat. 

 

"Det er fordi vi egentlig vant på walkover først. Hvis vi da hadde skrevet walkover til Aposis etterpå ville jo det sett enda verre ut.Det ser vel du også"

 

Nei, dette ser jeg faktisk ikke.

 

Rimelig dustete grunn til å gjøre noe sånn.

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

" Det er ikke kampfiksing at vi ikke kunne møte opp til kampen."

 

Nei, så er jo heller ikke det problemet, eller det de straffes for, problemet er at de leverer et falsk referat. 

 

"Det er fordi vi egentlig vant på walkover først. Hvis vi da hadde skrevet walkover til Aposis etterpå ville jo det sett enda verre ut.Det ser vel du også"

 

Nei, dette ser jeg faktisk ikke.

 

Rimelig dustete grunn til å gjøre noe sånn.

 

AtW

 

Enig, det gjør det vell ikke bedre at de latet som de spillte i kommentartråden til kampen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1684889

  • Liker 1
Lenke til kommentar

det finnes også en annen kritisk feil med hele oppsettet til telenorligaen som vi har funnet ut om du, si det er 2 lag, Lag1 og lag2.

Lag1 kan ikke spille tirsdag, men bare på onsdag kl20:00, og lag2 kan bare spille Tirsdag.

 

Lag1 sender forespørsel om ny kamptid, 21.10.2015 kl 20:00.

 

da kan faktisk en fra samme lag (Lag1) gå inn å akseptere den nye tiden, har vært kluss med det på 2 av matchene til det tidligere laget mitt^^ OBS OBS Gamer.no... kanskje noe å rette på før neste telenorliga?

http://www.gamer.no/turneringer/kamp/24036/

Lenke til kommentar

 

Dette beskriver først og fremst en systemfeil, der det ikke finnes en observatør fra ligaen.

 

Mener du Telenorligaen skal ha observatører i hver av de 150 kampene som spilles Counter-Strike-ligaen hver eneste uke?

Dei burde kansje lagd eit system der dei i det minste hadde kontroll på serverane og kunne ettersjekke resultatet via et automatisk verktøy av eit eller anna slag. Botter som held styr på kampane fins vel allerede?

Lenke til kommentar

 

 

Dette beskriver først og fremst en systemfeil, der det ikke finnes en observatør fra ligaen.

 

Mener du Telenorligaen skal ha observatører i hver av de 150 kampene som spilles Counter-Strike-ligaen hver eneste uke?

Dei burde kansje lagd eit system der dei i det minste hadde kontroll på serverane og kunne ettersjekke resultatet via et automatisk verktøy av eit eller anna slag. Botter som held styr på kampane fins vel allerede?

Vi er allerede i gang med dette! :)

Lenke til kommentar

det finnes også en annen kritisk feil med hele oppsettet til telenorligaen som vi har funnet ut om du, si det er 2 lag, Lag1 og lag2.

Lag1 kan ikke spille tirsdag, men bare på onsdag kl20:00, og lag2 kan bare spille Tirsdag.

 

Lag1 sender forespørsel om ny kamptid, 21.10.2015 kl 20:00.

 

da kan faktisk en fra samme lag (Lag1) gå inn å akseptere den nye tiden, har vært kluss med det på 2 av matchene til det tidligere laget mitt^^ OBS OBS Gamer.no... kanskje noe å rette på før neste telenorliga?

http://www.gamer.no/turneringer/kamp/24036/

Hei

 

Dette skal ikke være mulig. Har du eksempel på en kamp hvor du mener dette har skjedd?

Edit: Fant feilen. Det er nå rettet slik at det ikke skjer igjen.

Endret av Erlend
Fant feilen. Det er nå rettet slik at det ikke skjer igjen.
Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg ikke skal ta noen avgjørelse i denne saken!

Her snakker vi om unge spillere som ikke har mye erfaring med organisert spilling. Hensikten med Telenorligaen er å tilføre struktur og organisering, men dette er også krevende for de som deltar.

 

Etter å ha lest denne saken, kan jeg ikke annet enn føle med de involverte.

 

Ref 3. part observatør brukes jo dette i andre idretter. Men husk også at dette betaler lagene som møter hverandre for.

Som igjen tar meg tilbake til esportforbund.

 

Jeg er imponert over at så mange spillere og lag klarer å gjennomføre en såpass krevende liga. Personlig mener jeg vi fremdeles har en ung liga, og at derfor bør ikke de kraftigste straff-virkemidlene benyttes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dere har vært i kontakt med meg ja, og jeg svarte på meldingen fra skribent med at jeg har sendt en detaljert mail til Stein fra Gamer.no på hendelsesforløpet på mandagen og dermed ville jeg ikke gå dypere i denne saken.

 

Det at dere ikke har fått kontakt med meg er løgn, men at jeg ikke har svart direkte på dine spørsmål er en annen ting.

Lenke til kommentar

Dere har vært i kontakt med meg ja, og jeg svarte på meldingen fra skribent med at jeg har sendt en detaljert mail til Stein fra Gamer.no på hendelsesforløpet på mandagen og dermed ville jeg ikke gå dypere i denne saken.

 

Det at dere ikke har fått kontakt med meg er løgn, men at jeg ikke har svart direkte på dine spørsmål er en annen ting.

 

Row row RoW-dA-BoaT

Lenke til kommentar

Dere har vært i kontakt med meg ja, og jeg svarte på meldingen fra skribent med at jeg har sendt en detaljert mail til Stein fra Gamer.no på hendelsesforløpet på mandagen og dermed ville jeg ikke gå dypere i denne saken.

 

Det at dere ikke har fått kontakt med meg er løgn, men at jeg ikke har svart direkte på dine spørsmål er en annen ting.

 

Ulik tolkning, da. Jeg skal endre til at du ikke ønsker å svare på spørsmålene mine.

Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg ikke skal ta noen avgjørelse i denne saken!

Her snakker vi om unge spillere som ikke har mye erfaring med organisert spilling. Hensikten med Telenorligaen er å tilføre struktur og organisering, men dette er også krevende for de som deltar.

 

Etter å ha lest denne saken, kan jeg ikke annet enn føle med de involverte.

 

+1

Jeg er fullstendig enig i deduksjonen din. Jeg har mine tvil på at dette er det første tilfellet av et lag/spillere som bekrefter et falskt resultat for å omgå walkover. Dette er og mer forståelig når det ikke er noen eskalerende straff for walkover, men kun direkte nedrykk. Incentivet for å forfalske et resultat er tilstede og fristende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette beskriver først og fremst en systemfeil, der det ikke finnes en observatør fra ligaen.

 

Mener du Telenorligaen skal ha observatører i hver av de 150 kampene som spilles Counter-Strike-ligaen hver eneste uke?

Evt noen få individer som bare har litt oversikt over alt sammen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er glad jeg ikke skal ta noen avgjørelse i denne saken!

Her snakker vi om unge spillere som ikke har mye erfaring med organisert spilling. Hensikten med Telenorligaen er å tilføre struktur og organisering, men dette er også krevende for de som deltar.

 

Etter å ha lest denne saken, kan jeg ikke annet enn føle med de involverte.

 

Ref 3. part observatør brukes jo dette i andre idretter. Men husk også at dette betaler lagene som møter hverandre for.

Som igjen tar meg tilbake til esportforbund.

 

Jeg er imponert over at så mange spillere og lag klarer å gjennomføre en såpass krevende liga. Personlig mener jeg vi fremdeles har en ung liga, og at derfor bør ikke de kraftigste straff-virkemidlene benyttes.

 

Ja det er sannelig jeg også glad for at du ikke skal!

 

Her er det ikke snakk om "unge mennesker" eller barn i den forstand. Dette er personer som har fylt 20 år + og vet utmerket godt hva de gjorde og potensielle konsekvenser av det.

Lenke til kommentar

det finnes også en annen kritisk feil med hele oppsettet til telenorligaen som vi har funnet ut om du, si det er 2 lag, Lag1 og lag2.

Lag1 kan ikke spille tirsdag, men bare på onsdag kl20:00, og lag2 kan bare spille Tirsdag.

 

Lag1 sender forespørsel om ny kamptid, 21.10.2015 kl 20:00.

 

da kan faktisk en fra samme lag (Lag1) gå inn å akseptere den nye tiden, har vært kluss med det på 2 av matchene til det tidligere laget mitt^^ OBS OBS Gamer.no... kanskje noe å rette på før neste telenorliga?

http://www.gamer.no/turneringer/kamp/24036/

 

Det er sånn du må sende inn. De vil selvfølgelig jobbe for å fikse slikt rusk.

Lenke til kommentar

 

Dere har vært i kontakt med meg ja, og jeg svarte på meldingen fra skribent med at jeg har sendt en detaljert mail til Stein fra Gamer.no på hendelsesforløpet på mandagen og dermed ville jeg ikke gå dypere i denne saken.

 

Det at dere ikke har fått kontakt med meg er løgn, men at jeg ikke har svart direkte på dine spørsmål er en annen ting.

 

Row row RoW-dA-BoaT

^_-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...