Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Dramatisk åpning på Minecraft-eventyret


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både jentungen og jeg har spilt oss igjennom første episode, og vi klarer nesten ikke vente på neste episode.

Dette var moro!

 

Hvor gammel er jenta? Usikker på om min 4 åring og 7 åring er klar for dette. Og blir det morsomt når jeg må simultanoversette...

Lenke til kommentar

Hvor gammel er jenta? Usikker på om min 4 åring og 7 åring er klar for dette. Og blir det morsomt når jeg må simultanoversette...

 

Spilt kanskje 30 min så langt.

Mye blir sagt med kropps-språk sammen med det som skjer på skjermen. Men enkelte dialoger kan du ikke forstå uten å oversette. Er også litt "gå og finn" oppdrag i spillet når kjæledyret rømmer etc.. Flere dialoger stiller spørsmål hvor du har en gitt tid på å svare, type "hva skal vi bygge" etterfulgt av 2-4 alternativer.

Lenke til kommentar

 

Både jentungen og jeg har spilt oss igjennom første episode, og vi klarer nesten ikke vente på neste episode.

Dette var moro!

Hvor gammel er jenta? Usikker på om min 4 åring og 7 åring er klar for dette. Og blir det morsomt når jeg må simultanoversette...

 

 

Hun er 7.

Jeg oversatte kontinuerlig, men forenklet ofte valgene man skulle si "være snill, være morsom, velge den eller den". Dette pga tidsknapphet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...