Gå til innhold

RYKTE: – I dag lanseres HTC One A9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er helt sikkert en flott mobil, men jeg skjønner ikke hvorfor alle ønsker å være en "iPhone-killer". Hvorfor ikke heller lansere seg som en sterk aktør innen sitt eget segment, som antagelig er Android, og heller kalle det en "Samsung-killer", "Sony-killer", "LG-killer" eller en av de andre man ønsker å direkte konkurrere mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noe firkantet i aluminium med avrundede hjørner og med heldekkende touch glass foran har ikke veldig mange måter å fremtre på. Det er dagens designspråk .

Syns ikke den likner noe vesentlig på hverken Samsung eller iPhone 6. Den likner på HTC og kommer i fargekombinasjoner Ingen andre har også.

Får bare håpe den ikke er like såpeglatt å holde uten case som enkelte andres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5k for denne,jeg vet jo htc er desperat . Men nei 5k er ikke en ok pris,denne er overpriset iforhold til specs og det er ikke noen toppmodell.Som nevnt andre steder trenger de vel penger til å produsere neste toppmodell. Jeg har hatt 2 telefoner fra htc m7 og sist nå e8. Greie telefoner men nå blir det nok nexus 6p på meg. Jeg satser på et merke som vil selge telefonene sine overalt, noe htc ikke gjør. Ville ha m9 men ingen butikker solgte det da jeg ville ha den,kun på nett. Tokk 8månder fra den var lansert til jeg faktisk kunne se på den i butikken..way too late. Er det rart htc sliter? bare en av mange grunner til det.

Lenke til kommentar

5k for denne,jeg vet jo htc er desperat . Men nei 5k er ikke en ok pris,denne er overpriset iforhold til specs og det er ikke noen toppmodell.Som nevnt andre steder trenger de vel penger til å produsere neste toppmodell. Jeg har hatt 2 telefoner fra htc m7 og sist nå e8. Greie telefoner men nå blir det nok nexus 6p på meg. Jeg satser på et merke som vil selge telefonene sine overalt, noe htc ikke gjør. Ville ha m9 men ingen butikker solgte det da jeg ville ha den,kun på nett. Tokk 8månder fra den var lansert til jeg faktisk kunne se på den i butikken..way too late. Er det rart htc sliter? bare en av mange grunner til det.

 

Enig i  at denne virker overpriset, når det et sagt ønsker nok HTC å komme inn alle plasser de kan. Det er vel heller butikkene som prioriterer andre merker.

 

Etter å ha blitt så utrolig skuffet over HTC One M9 som jeg kjøpte til både meg selv og dama når den kom? Nei, aldri htc igjen :)

 

Hva sliter dere med på m9? Trodde de hadde nedjustert CPU-en slik at den ikke lenger blir overopphetet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...