Gå til innhold

Star Wars Battlefront lar deg ikke snakke med medspillerne dine i spillet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det presenteres som en nedtur. Men skal jeg chatte med venner når jeg spiller, bruker vi tredjepartsprogrammer som skype og teamspeak. Så det blir ikke noe savn fra min side. Heller positiv ved at det ikke er en funksjon som gjør at folk kan trolle 19 spillere med bullshit i teamchatten.

Endret av Kron
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Latterlig, det er tross alt et lag-spill og da må man kunne kommunisere.

CS har det, Dota2 har det, UT4 får det mest sannsynlig også, det å ikke ha innebygd VOIP i 2015 og prøve å være et competitive game er bare tåpelig.

 

Jaja, jeg forventer ikke mye av SW-spill uansett, de har ikke vært noe på en god stund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har skrudd av all reklame på gamer.(uten den irriterende advarselen)

En så elendig nettavisen får ikke tjene en krone på meg!!

 

Det beskriver utviklingen i samfunnet generelt.

Mindre menneskelig kommunikasjon der man fordrives til en slags robot tilværele i ett kaldt og sterilt samfunn.

 

Lykke til. !dioter som gir penger til EA og deres intetsigende møkkaspill fortjener virkelig å bli robbet.

 

Å begynn å grin da.. Snakk om å bli grinepave for det minste problem.

Jeg sier meg også helt enig i avgjørelsen.. CS:GO har denne muligheten men hva har også de for et problem? Bare masse hyling og syting, ja litt sånn som du driver på nå.

Er det ikke deilig å tenke på at man kan gå inn uten å måtte ha dette problemet? Oh yess sier jeg.

Det blir mer fokusert på spillingen enn å trolle, rage, man er ikke der for å ha en sosial prat med en kompis og en kopp kaffe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk mener at dette er en god ting. Er ikke verre enn å legge inn en funksjon som gjør at en kan mute voice-chatten om en ønsker det, og så kan de som fortsatt ønsker å ha den på gjøre det.

 

Å ikke ha kommunikasjonsmuligheter i ett "Battlefield"-spill er en svært dårlig ide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Å begynn å grin da.. Snakk om å bli grinepave for det minste problem.

Jeg sier meg også helt enig i avgjørelsen.. CS:GO har denne muligheten men hva har også de for et problem? Bare masse hyling og syting, ja litt sånn som du driver på nå.

Er det ikke deilig å tenke på at man kan gå inn uten å måtte ha dette problemet? Oh yess sier jeg.

Det blir mer fokusert på spillingen enn å trolle, rage, man er ikke der for å ha en sosial prat med en kompis og en kopp kaffe.

Men hva med skriftlig chat, som også forsvinner?

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har skrudd av all reklame på gamer.(uten den irriterende advarselen)

En så elendig nettavisen får ikke tjene en krone på meg!!

 

Det beskriver utviklingen i samfunnet generelt.

Mindre menneskelig kommunikasjon der man fordrives til en slags robot tilværele i ett kaldt og sterilt samfunn.

 

Lykke til. !dioter som gir penger til EA og deres intetsigende møkkaspill fortjener virkelig å bli robbet.

 

Å begynn å grin da.. Snakk om å bli grinepave for det minste problem.

Jeg sier meg også helt enig i avgjørelsen.. CS:GO har denne muligheten men hva har også de for et problem? Bare masse hyling og syting, ja litt sånn som du driver på nå.

Er det ikke deilig å tenke på at man kan gå inn uten å måtte ha dette problemet? Oh yess sier jeg.

Det blir mer fokusert på spillingen enn å trolle, rage, man er ikke der for å ha en sosial prat med en kompis og en kopp kaffe.

I CS så kan du mute enkelt spillere på begge lag, eller bare slå av all voice com, så de kunne jo hatt dette i spillet til de som ønsker det, ser liksom ikke problemet, men folk er vel for late til å i det hele tatt gidde å skru av noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...