Gå til innhold

Eurocom slipper knallsterk spillbærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Multicom har gjort dette allerede: http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p870-killer-edition-173/cat-p/c1000042/p10632048

Denne har en utsalgspris på 24 995.- pluss frakt

Ja, de var noe like ja. :p

Multicom:

Sky9

skulle til å påpeke dette selv, men du kom meg i forkjøpet.

 

hadde de solgt case, motherboard og skjerm i DIY kit hadde jeg vert litt mer interessert.

Endret av Braindawg
Lenke til kommentar

 

Multicom har gjort dette allerede: http://www.multicom.no/multicom-kunshan-p870-killer-edition-173/cat-p/c1000042/p10632048

Denne har en utsalgspris på 24 995.- pluss frakt

Ja, de var noe like ja. :p

 

Multicom:

QnWG6Hl.png

 

Sky9

euro1.956x538.jpg

Dette er ikke noe rart, ganske enkelt fordi verken Multicom eller Eurocom lager disse maskinene selv. De kjøper barebone maskiner fra ODM-selskaper som Clevo, Compal, Quanta, Wistron, Mitac, Arima og Inventec, bare for å nevne noen. Asus og MSI flere betegnes vel også som ODM, men de lager sine egne maskiner uten å selge dem videre så vidt jeg har fått med meg. Har ikke sjekket hvor Multicom kjøper sine, men det er kanskje en av disse.

 

Andre "grensesprengere" som slo seg opp ved å gjøre det samme som Multicom og Eurocom er Alienware, Falcon Northwest og VooDoo, som var noen av nisjeselskapene som leverte gaming-bærbare i sin tid, da dette ikke var like vanlig.

 

Den mest populære, i mine øyne, av disse ODM-ene var Clevo, som virkelig leverte "the shit" på starten av 2000-tallet, og de satte flere rekorder og nye standarder på bærbar gamingmaskin fronten.

Endret av Serpentbane
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg blør litt hver gang noen bruker en laptop til spill.

 

Produsentene har her faktisk klart å fjerne oppgraderinger og repareringer hjemme innen gaming. Og maskinene er faktisk ødelagt av at noen søler noe i tastaturet

 

Tja, jeg kommer nok til å gå for en tynn gaming laptop etter hvert. Er en del på farten og trenger noe å drive med på hotellet på kveldene. Men jeg venter til det kommer bedre løsninger med en ekstern "kruttønne" som står igjen hjemme når jeg skal spille litt heftigere spill enn Dota2, FM, o.l.

 

Jeg har aldri sølt i et tastatur før, selv om jeg alltid har en kaffekopp på bordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg blør litt hver gang noen bruker en laptop til spill.

 

Produsentene har her faktisk klart å fjerne oppgraderinger og repareringer hjemme innen gaming. Og maskinene er faktisk ødelagt av at noen søler noe i tastaturet

 

Tja, jeg kommer nok til å gå for en tynn gaming laptop etter hvert. Er en del på farten og trenger noe å drive med på hotellet på kveldene. Men jeg venter til det kommer bedre løsninger med en ekstern "kruttønne" som står igjen hjemme når jeg skal spille litt heftigere spill enn Dota2, FM, o.l.

 

Jeg har aldri sølt i et tastatur før, selv om jeg alltid har en kaffekopp på bordet.

Når jeg var ung møttes vi i en kjeller eller noe for å spille sammen. Vi testet skjermkort, cpu og annet hardware i maskinene til hverandre for å se hva som ga best ytelse. Å mekke pcene var jo halve morroa. Tidene forandrer seg. Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...