Gå til innhold

Deus Ex har blitt pusset opp, og du slipper å betale for det


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fokusert på innmaten til opplevelsen ved å få inn nytt brettdesign

"Hei, til denne utgivelsen av Beethovens samlede har vi flikket litt på den femte symfonien. Bare tatt bort og lagt til litt, vi synes det låter fetere sånn."

Helt alvorlig det siste spillet som trenger nytt brettdesign. Går det an å få en versjon med bare visuelle oppdateringer? Og endret musikk? Skeptisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

fokusert på innmaten til opplevelsen ved å få inn nytt brettdesign

"Hei, til denne utgivelsen av Beethovens samlede har vi flikket litt på den femte symfonien. Bare tatt bort og lagt til litt, vi synes det låter fetere sånn."

Helt alvorlig det siste spillet som trenger nytt brettdesign. Går det an å få en versjon med bare visuelle oppdateringer? Og endret musikk? Skeptisk.

Endret musikk?! Heresy! Deus Ex OST er fantastisk.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

fokusert på innmaten til opplevelsen ved å få inn nytt brettdesign

 

"Hei, til denne utgivelsen av Beethovens samlede har vi flikket litt på den femte symfonien. Bare tatt bort og lagt til litt, vi synes det låter fetere sånn."

Helt alvorlig det siste spillet som trenger nytt brettdesign. Går det an å få en versjon med bare visuelle oppdateringer? Og endret musikk? Skeptisk.

 

 

 

Amen...

 

Noen har gjort det samme med "Diablo 1".

 

En "ansiktsløftning" er vel og bra...,ikke at det nødvengigvis er avgjørende om et spill er bra eller ikke...

Grafikk er ikke alt.

 

Men når de begynner å tenke at kanskje noen små forbedringer,som å fikse glitches og bugs...,her og der...,så har det en tendens til å ta helt av.

 

Jeg likte veldig godt den utvidede muligheten til å velge oppløsning og refresh-rate...,men det at de har lagt til funksjoner og aspekter fra de andre spillene i serien inni spill-verdenen...så blir det liksom litt feil.

 

Jeg er en semi-Purist...

 

Så sånne ting føler jeg at kan ødelegge litt.

 

"The Hobbit" er et godt eksempel på akkurat dette.

 

Dåg...,modding kan ha en positiv effekt om det blir gjort på rett måte.

Lenke til kommentar

Vel, Deus Ex er definititvt et av de 3 beste spill som er laget de siste 20 år. Veldig bra at de tar en opp-pussingsjobb, det begynner å merke åra.

 

For de som mener det ikke trenger dette - det er under et år siden sist jeg spilte det - til min store glede - men det faktum at vi nå har oppløsninger som aldri en gang var tenkt på i år 2000 så ser teksturene *grusomme* ut. Virkelig grusomme. Dette er fra en tidsalder hvor 800x600 var "høyoppløst". Da faller mye igjennom i dag hvor skjermene er strukket på langs og pixelflaten 16-doblet. Da er det fint at de går igjennom og legger nytt lys, mer detaljer og så videre. Hva angår musikken, så trenger nok ingame-musikken litt forbedring mtp lydkvalitet men ellers håper jeg de lar alt være i fred. Bes soundtrack ever. Tror uansett de skjønner at de fikler med kultmateriale så de lar nok originaltracket være valgbart =)

Lenke til kommentar

Veit ikke hvorfor folk tror man hadde så lave oppløsninger i 2000. I 1994 hadde jeg en Sony Triniton 17" skjerm som støtta 1280x960, rikting nok var 15 standard da, med 1024x768. På slutten av 1990 tallet var ATI Rage Pro et vanlig kort og støtta 1600x1200.

De første Radeon kortene som kom i år 2000 støtta 1920x1440 i 32 bit farger.

 

Originale Deus Ex hadde valg for 1600x1200 oppløsning i menyen, men man kunne fint legge til flere og høyere oppløsninger i config-fila.

 

Om man kunne spille spillet med fornuftig FPS i 1600x1200 i år 2000 er en annen diskusjon, men det var noe utviklerene hadde tenkt på da de inkluderte det i innstillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...