Gå til innhold

Vizio slipper 4K-monster med ekstrem prislapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prosjektor høres prismessig bedre ut ihvertfall. Det er jo en rekke modeller i forskjellig prisleie å få, selv i 4K:

http://www.amazon.com/Sony-VPLVW1100ES-4096p-Theater-Projector/dp/B00HSI21UE

 

Hva med å dedikere et rom for prosjektoren, og ha prosjektoren bak lerret med speilvendt visning, så kan lerret være gjennomsiktig som et "tynnere stykke papir"? Kommer sikkert billigere ut av det slik?

Endret av G
Lenke til kommentar

Jada, kan se det for meg nå at noen som har råd til en så dyr skjerm skal kjøre linux desktop på den. Se på Stallman videoer and what not.

 

LOL. Så du tror at de som kjører Linux gjøre det fordi de ikke har råd til Windows? Jeg kjører Linux fordi det er så mye bedre enn Windows, og mye mer stabilt. Jeg kjører Win10 på jobb, og dette kan ikke måle seg med hverken OS X eller Linux.

Men ja, skulle gjerne hatt en slik skjerm og koblet til enten en Linux-boks eller en Mac.

Usikker på hvordan Linux er på High DPI-skjermer, vet bare at Windows 10 fortsatt ikke er helt optimal på det området.

Men når det er sagt, med en så stor skjerm så kan man sikkert kjøre native oppløsning, med DPI på rundt 96.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...