Gå til innhold

Samsung med 12 ms LCD-skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når denne tusler inn i 20" og 1600*1200 kan det nok hende at 191T blir solgt til en slektning for en grei pris...

 

så litt på 213T som var testa og sikla litt, men men...

 

økonomien tillater ikke slikt nå

Ja huffameg, stakkars. Som potensielt arbeidsledig må jeg se langt etter en skjerm som denne 177x, f.eks.

Lenke til kommentar

Det som er "fint" med at det hele tiden kommer nye skjerm-teknologier er at prisene da fortsatt kan skrus kunstig høyt. 4-5000 kr for en 17" skjerm er utrolig bortkastet. Selv gleder jeg meg mer til at LCD teknologien er ferdig-utviklet slik at mannen i gata (dvs meg..) har råd til en ny skjerm.

 

OT: Følger dama på bilde med skjermen?

Lenke til kommentar

Oisann... dette ser aldeles bra ut. Kona kommer til å denge meg hvis jeg kjøper en sånn, så jeg for nok vente litt allefall, får nok klare meg med 191t så lenge som er en god nok skjerm for meg ...foreløpig allefall. Kommer nok sansynlighvis ikke til å kjøpe en 17" uansett så jeg for i allfall vente til den dukker opp i 19" :woot:

Lenke til kommentar
550$ eller rundt 5000kr er vel ikke noe særlig mer enn det man betaler for en god 17" LCD i dag

$550 er i tilfelle kostprisen... som betyr kanskje 6000 ut til sluttkunde om ikke mer her til lands... kanskje

Og det er NÅR den først kommer.

Når den tid har kommet har nok prisene på andre skjermer også sunket litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...