Gå til innhold

Lanseringsskred markerer en ny start for HP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det mangler ikke oppfinsomhet når det tenkes på løsninger.

 

Men verste med laptop bransjen er at det umulig å oppgradere en laptop.

Det burde være mulig å lage en maskin som kan bytte hovedkort, GPU, skjerm på en enkel måte.

 

HP får ofte kritikk for å ha for mye craps programvare, man merker i windows 10 er det få modeller generieltsett som har drivere på plass så man må ofte kjøpe ny laptop om driverne ikke er lagt til i windows.

Lenke til kommentar

Det mangler ikke oppfinsomhet når det tenkes på løsninger.

 

Men verste med laptop bransjen er at det umulig å oppgradere en laptop.

Det burde være mulig å lage en maskin som kan bytte hovedkort, GPU, skjerm på en enkel måte.

 

HP får ofte kritikk for å ha for mye craps programvare, man merker i windows 10 er det få modeller generieltsett som har drivere på plass så man må ofte kjøpe ny laptop om driverne ikke er lagt til i windows.

 

Nå oppgraderte jeg akkurat min 4 år gamle ASUS PC til Windows 10, ingen som helst problemer med drivere.

Lenke til kommentar

Det mangler ikke oppfinsomhet når det tenkes på løsninger.

 

Men verste med laptop bransjen er at det umulig å oppgradere en laptop.

Det burde være mulig å lage en maskin som kan bytte hovedkort, GPU, skjerm på en enkel måte.

 

HP får ofte kritikk for å ha for mye craps programvare, man merker i windows 10 er det få modeller generieltsett som har drivere på plass så man må ofte kjøpe ny laptop om driverne ikke er lagt til i windows.

 

Oppgraderte min 6,5 år gamle HP til Windows 10, ingen problemer i det hele tatt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...