Gå til innhold

ANMELDELSE: PES 2016


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant!

 

Dette blir nok kjøpt i løpet av neste måned en gang!

 

Ankepunktene mine på de forrige spillene var kommentatorer, mangel på statistikk og litt for mange dommerfeil.

 

De har byttet hovedkommentator, men han er nok ikke mye bedre enn han de hadde, så for min del blir det japansk kommentator istedenfor (jeg bor i Japan).

 

Ser at statistikk på myClub er bra, men vet ennå ikke hvordan det er på Master League, som er hva jeg spiller. Der FIFA har statistikk på pasningsprosent, skuddtreffsikkerhet etc, har PES kun mål, assist, kort og en average rating. Skulle ønskt det var mer også i Master League.

 

Dommerfeil er en del av fotballen, og skaper utvilsomt engasjement rundt TVen når vi spiller multiplayer. Men på PES 2015 var det i overkant mye til tider, og høres ut som det er et problem også i år.

 

Ellers er jeg enig med artikkelforfatter om at det er det som skjer ut på banen som tross alt er det viktigste.

Lenke til kommentar

LevelUp klager på at spillerstallene er flere måneder i bakleksa, slik at mange spillere er i feil klubber. Burde ikke det vært noe som dro ned? :)

Jo, selvfølgelig. Rart at Konami har vært så slappe på akkurat dette. Hadde jeg fått prøvd spillet enda tidligere (vi fikk det litt sent), så ville jeg nok skrevet mer om det i anmeldelsen. Oppdateringen som fikser troppene slippes i morgen.

 

Da jeg prøvde spillet for første gang og innså at lagene ikke hadde riktige spillere, gikk jeg inn og endret på mange av dem manuelt, og da spesielt favorittlaget mitt som jeg brukte i Master League-modusen. Tenkte ikke så mye mer over det i ettertid.  :)

Endret av matsbb
Lenke til kommentar

 

LevelUp klager på at spillerstallene er flere måneder i bakleksa, slik at mange spillere er i feil klubber. Burde ikke det vært noe som dro ned? :)

Jo, selvfølgelig. Rart at Konami har vært så slappe på akkurat dette. Hadde jeg fått prøvd spillet enda tidligere (vi fikk det litt sent), så ville jeg nok skrevet mer om det i anmeldelsen. Oppdateringen som fikser troppene slippes i morgen.

 

Da jeg prøvde spillet for første gang og innså at lagene ikke hadde riktige spillere, gikk jeg inn og endret på mange av dem manuelt, og da spesielt favorittlaget mitt som jeg brukte i Master League-modusen. Tenkte ikke så mye mer over det i ettertid.  :)

Skuffende at det ikke er oppdatert ja, men som du sier så tar det ikke mange minuttene å oppdatere "sitt" lag eller sin liga uansett, så det er ikke noe jeg tenker så mye i på ihvertfall.

 

Edit-funksjonen er vel noe av det beste med hele PES, spesielt det at det går an å redigere spilleres attributter etc.

Lenke til kommentar

 

LevelUp klager på at spillerstallene er flere måneder i bakleksa, slik at mange spillere er i feil klubber. Burde ikke det vært noe som dro ned? :)

Jo, selvfølgelig. Rart at Konami har vært så slappe på akkurat dette. Hadde jeg fått prøvd spillet enda tidligere (vi fikk det litt sent), så ville jeg nok skrevet mer om det i anmeldelsen. Oppdateringen som fikser troppene slippes i morgen.

 

Da jeg prøvde spillet for første gang og innså at lagene ikke hadde riktige spillere, gikk jeg inn og endret på mange av dem manuelt, og da spesielt favorittlaget mitt som jeg brukte i Master League-modusen. Tenkte ikke så mye mer over det i ettertid.  :)

 

 

Oppdateringen som kom er berre online modes og quick match. Full oppdatering som du får i Master League, Become a Legand osv kommer 29 Oktober...

Lenke til kommentar

 

 

 

LevelUp klager på at spillerstallene er flere måneder i bakleksa, slik at mange spillere er i feil klubber. Burde ikke det vært noe som dro ned? :)

Jo, selvfølgelig. Rart at Konami har vært så slappe på akkurat dette. Hadde jeg fått prøvd spillet enda tidligere (vi fikk det litt sent), så ville jeg nok skrevet mer om det i anmeldelsen. Oppdateringen som fikser troppene slippes i morgen.

 

Da jeg prøvde spillet for første gang og innså at lagene ikke hadde riktige spillere, gikk jeg inn og endret på mange av dem manuelt, og da spesielt favorittlaget mitt som jeg brukte i Master League-modusen. Tenkte ikke så mye mer over det i ettertid.  :)

 

 

Oppdateringen som kom er berre online modes og quick match. Full oppdatering som du får i Master League, Become a Legand osv kommer 29 Oktober...

Ja, der har du nok riktig. Takk for rettelsen!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...