Gå til innhold

KOMMENTAR: Nekter å utlevere kundedata


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så stor protest mot åpenlys overvåking? Er det ikke viktigere å få bukt med hemmelig overvåking først, hvertfall få det ut i lyset. Svenskene kunne jo fint ha gjort dette uten å ha sagt noe.

 

Liker dette jeg, ærligheten til våre naboer! :)

 

PS; Overvåkingen kan jo selvfølgelig ta seg en bolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man gjør begge deler... Duh..

 

Hadde bare vært fint om alt var åpenlyst. Terrorargumentet dras jo frem i hytt og pine og de fleste virker ganske passive når det brukes hver gang hemmelig overvåking (av privatpersoner) kommer frem i lyset. Jeg ser ingen grunn til hemmelighold.

 

Vel, vi er jo krigerske av natur og hemmelig overvåking er en bra katalysator vil jeg si. Kanskje det er den generelle tankegangen :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så stor protest mot åpenlys overvåking? Er det ikke viktigere å få bukt med hemmelig overvåking først, hvertfall få det ut i lyset. Svenskene kunne jo fint ha gjort dette uten å ha sagt noe.

 

Liker dette jeg, ærligheten til våre naboer! :)

 

PS; Overvåkingen kan jo selvfølgelig ta seg en bolle.

 

Kan det være at den åpenlyse overvåkingen muliggjør mer skjult overvåking?

 

 

Men Ida Oftebro, var det virkelig så vanskelig å finne noen som sa det du ville at du måtte sitere deg selv i artikkelen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Way to go, Karlung!

 

Karlung høres ut som en ålreit kar.

 

 

Hvorfor er det så stor protest mot åpenlys overvåking? Er det ikke viktigere å få bukt med hemmelig overvåking først, hvertfall få det ut i lyset. Svenskene kunne jo fint ha gjort dette uten å ha sagt noe.

 

Liker dette jeg, ærligheten til våre naboer! :)

 

PS; Overvåkingen kan jo selvfølgelig ta seg en bolle.

Hvorfor må man velge? Slike ting som dette er forløperen til mer overvåkning, og mer personvernsovertråkkelse. Og hva er det som tilsier at man ikke har skjult overvåkning fordi man også har åpenlys overvåkning?

 

Jeg har heller ikke inntrykket av at de er et forbilde på politisk gjennomsiktighet/åpenhet.

 

 

Terrorargumentet dras jo frem i hytt og pine og de fleste virker ganske passive når det brukes hver gang hemmelig overvåking (av privatpersoner) kommer frem i lyset.

Snur man litt på det, og tar definisjonen av 'terror' i betraktning, så kan man jo lure på hva annet som kan kalles for terror. Hele greia med overvåkning, terror, krig og politikk er ganske ironsisk spør du meg.

 

 

Men Ida Oftebro, var det virkelig så vanskelig å finne noen som sa det du ville at du måtte sitere deg selv i artikkelen?

Det var vel ikke det som var poenget, men heller hennes tilnærming til en meningsbasert kommentar. Endret av AdNauseam
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...