Gå til innhold

FEATURE: Slik ble skate-spill en av de mest populære sjangrene i verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene.

 

Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, det er jo litt av poenget da. :p

 

 

Og det er sikkert noen som vil ha den nostalgien også (se på salgstallene for de siste THPS-spillene), men etter at Skate kom på banen og viste hva som kan bli gjort med et skatespill, så er det vanskelig å gå tilbake. 

 

 

Det minste THPS kunne ha gjort var å få litt ordentlig grafikk på spillet. Det hadde ikke gått utover spillmekanikken det.

Lenke til kommentar

Eneste spillet jeg har spilt med skateboard var et spill på PS1 som het x games eller noe, der man hadde et race med div x game type saker, som rolerblades, sykkel, skateboard osv, så måtte man komme først og man hadde hindre og hopp samt at man kunne denge løs på hverandre og spenne bein osv. Så et x game version av road rash

Lenke til kommentar

Eneste spillet jeg har spilt med skateboard var et spill på PS1 som het x games eller noe, der man hadde et race med div x game type saker, som rolerblades, sykkel, skateboard osv, så måtte man komme først og man hadde hindre og hopp samt at man kunne denge løs på hverandre og spenne bein osv. Så et x game version av road rash

 

ESPN Extreme Games het det. Oppfølgeren het 2Xtreme. Fantastiske spill.

Lenke til kommentar

Hva med Thrasher: Skate and destroy? Husker det som et realistisk pust midt i den villeste TH-galskapen.

 

Husker jeg satt en del timer og rev av meg hår med det spillet ja :D Husker det var knall soundtrack også! :)

 

Er veldig spent på Project:Session nå kjenner jeg. Håper de klarer å gi Skate 1 følelsen igjen :)

Lenke til kommentar

Fin artikkel, men dessverre så tror jeg ikke Tony Hawks Pro Skater 5 kommer til å gjøre det så bra som de håper på. Skate-miljøet har kanskje ventet på noe som dette, men for meg som ikke skater (men likte de første THPS spillene og Skate-spillene) så ser THPS5 dårlig ut. Grafikken er satt flere år tilbake, og spillet ser ut til å oppføre seg akkurat som de gamle THPS spillene.

 

Sikkert noen som er uenig, men jeg synes Skate spillene heller burde fått en ny utgave i stedet for THPS. Mye mer tilfredstillende å klare noen realistiske comboer i Skate enn å kjøre million-poengs-komboer i THPS.

 

Helt enig i det siste, en oppfølger til Skate er det jeg også venter på! Har riktignok sluttet og holder pusten, men har tatt vare på Xbox360'en kun for å få spilt Skate 1-3, så hender jeg starter den opp og koser meg litt igjen! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...