Gå til innhold

FEATURE: Kanskje det mest kreativt utformede spillerhjemmet i hele Skyrim


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er det siste lille elderscrolls serien mangler som standard. En ting er å gjøre oppdrag, sloss mot vakter og bli satt i fengsel. Det andre er å faktisk gjøre om historien, bygge, gjøre en påvirkning for dem som bor i denne verdnen. Spillet må lages dynamisk, slik at det ikke er noen grenser for hva du kan gjøre. Dette vil gjøre spillet langt morsomere.

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan modding holder spill i live lenge etter de ble sluppet ut.

Survival og telt gjør Skyrim magisk, synd at man må starte på nytt med de tragiske oppdragene.

 

Finnes en mod for å starte en annen plass og slippe hele den lange introen. Alt annet er bare å ikke gjøre, ingen som tvinger deg til å spille story etter det i skyrim :p

Lenke til kommentar

Har snust litt på Helgen Reborn, denne anmeldelsen har overbevist meg om å prøve den når jeg skal lage min neste Skyrim-karakter.

 

Stemmeskuespillet i vanilla Skyrim, med noen få hederlige unntak, rangerer vel fra sånn passe greit til aldeles elendig, så det skal det ikke mye talent til for å overgå. En annen mod som gjør en veldig bra jobb med det er Interesting NPCs, som gjør akkurat det den lover. Anbefales sterkt om du liker lore og hater de fem-seks folka som phoner inn 90% av alt stemmeskuespillet i vanilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...