Gå til innhold

Etter tre år med «Early Access» er Prison Architect endelig ferdig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott, jeg har spillt noen timer med Prison Architect kan man si, gledet med til fullversjon lenge.

 

Et stort problem jeg håper de har fikset er at det begynner å "lagge" når fengselet blir stort. Jeg hadde bygget ut på 3-4 ekstra tomter (land expansion) og hadde vel ca 500 fanger. Da begynnte det å gå veeeldig sakte og på hastighet 3 så hakket det, mens på hastighet 2 så gikk det smooth, men saktere enn hastigheten egentlig skal gå :p:D Det var selfølgelig masse dørkontroller etc også som bidro.

 

Uansett så er dette et spill jeg gladelig setter 8/10 basert på underholdningsverdi, pris og gjenspillbarhet. Man finner alltid på nye måter for å forbedre logistikk og galskapsreduksjon på fangene. Spillet går heller ikke over til å bli helt monotont som mange andre liknende spill. Det er nye utfordringer som oppstår, noen ganger ut av det blå, og det å tjene penger kan bli vanskelig etterhvert pga galskapen til fangene.

 

Gratulerer med et godt spill som endelig er ute av alfafasen :)

Lenke til kommentar

Så Introvision droppet betaen helt og fant ut at det var på tide å lansere det, hmmm :hmm:

 

Er vel ein fordel med å la folk spele det i Alpha i så mange år, trenger ikkje ein ekstra periode med beta. Det er nok ikkje stort nye funksjonar som blir lagt til, men heller campaign modus, og challenges.

Lenke til kommentar

Det som har vært ekstra underholdene for meg er at de konsekvent har levert en halvtimes gjennomgang av hver eneste alpha-release. De har også vært flinke og sluppet oppdateringer hver måned. Noe som da hare resultert i 36 alphavideoer på Youtube, med høy underholdningsverdi for de som liker spillet :).

 

Er mange Kickstarter spill som gjør slikt , synd at ingen snakker om dem.

Lenke til kommentar

Håper ikke det er "fullversjon" på samme måte som Kerbal Space Program var ved lansering av 1.0.

1.0-lanseringa av KSP var fortsatt bare beta i mine øyne. Misforstå meg rett, det er et fantastisk spill og var kommet veldig langt. Det bare manglet fortsatt en del. Men de hadde en fastsatt lanseringsdato å forholde seg, og var dessverre ikke ferdig til den datoen.

Lenke til kommentar

 

Det som har vært ekstra underholdene for meg er at de konsekvent har levert en halvtimes gjennomgang av hver eneste alpha-release. De har også vært flinke og sluppet oppdateringer hver måned. Noe som da hare resultert i 36 alphavideoer på Youtube, med høy underholdningsverdi for de som liker spillet :).

 

Er mange Kickstarter spill som gjør slikt , synd at ingen snakker om dem.

Enlighten me, please :).

Lenke til kommentar

Håper ikke det er "fullversjon" på samme måte som Kerbal Space Program var ved lansering av 1.0.

1.0-lanseringa av KSP var fortsatt bare beta i mine øyne. Misforstå meg rett, det er et fantastisk spill og var kommet veldig langt. Det bare manglet fortsatt en del. Men de hadde en fastsatt lanseringsdato å forholde seg, og var dessverre ikke ferdig til den datoen.

 

Det kommer vel an på hva du vektlegger, men i mine øyne har Prison Architect føltes som et "ferdig" spill lenge allerede. Det som har manglet er naturligvis en campaign, men det er jo en ting som er naturlig å vente med til spillet slippes uansett

Lenke til kommentar

Beste gulag simulator som finns :D Mangler bare gass dusjer så er det skikkelig auswitch simulator, arbeit macht frei stemmer utrolig godt i dette spillet. Men utrolig bra spill, har ikke spilt det på 4 måneder, trur jeg avventer til release og så starter et nytt draconian nightmare prosjekt. For å gjøre det ekstra morsomt du kan bruke "church" som en felle for å fange enkelte grupper du ikke liker, låse de inne og se de ta livet av hverandre på CCTV :)

STAY DOWN! LOCKDOWN!

Endret av Gunman1986
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...