Gå til innhold

Nye PlayStation 4-kontrollere er på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriet? Ingen som savner bedre battertitid? Er jo en spøk hvor dårlig det er I grunn. Og ja, triggerene er ikke av allverdens kvalitet nei. Har levert inn 2 stk. med nøyaktig same kjipe "slitasje" For og ikke snake om tidenes dårligste gummi på stikkene?

 

Har brukte "hetter" på de nye erstatningskontrollene siden dag 1 nå, bedre grep på den måten også.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Dem burde gjøre noe med L1 R1 knappene. Dem er så ufattelig dårlige. Noen som syns det samme? visst du trykker feil på disse så sitter dem fast (eller føles trege ut)... gjør det på BEGGE kontrollene mine. Spesielt visst man trykker på kanten av knappen. Den henger seg opp i plastikken ser det ut som.

 

Det var den saken jeg hadde i tankene i tidligere innlegg her i tråden.

 

Mine knapper henger også litt. Men foreløpig har jeg bare gitt beng i å stresse med det, da det ikke har forverret seg ihvertfall. Du har to valg, det ene er å gå til butikken og forsøke med et kjøpslovsinnbytte, eller at de reparerer.

 

Det andre er at du finner guiden på hvordan få knappene i orden igjen selv, ved hjelp av Q-tips og liknende hjelpemidler. Hovedproblemet ser ut å kunne være at de i produksjonen har smørt på for mye glidemiddel. Kan selvfølgelig hende at det finnes andre problemer hos noen, men det var ihvertfall den saken jeg tenkte på.

Endret av G
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...