Gå til innhold

KONKURRANSE: Vinn en Wii U med Super Mario Maker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig at jeg vinner. Da jeg va liten samlet jeg på en del av nintendo saker. Jeg samlet på Gameboy,Nintendo Entertainment System,Nintendo 64 ,wii ,3ds ,ds ,Super Nintendo ,og det neste jeg vil ha er Wii u? Jeg har drømt om Wii U helt siden det kom ut! Da jeg logget meg inn på gamer.no å så denne ble jeg helt vil! Jeg har sett mange gameplays av Super Mario Maker og det ser sikkelig bra ut! Og jeg elsker Nintendo så høyt

Lenke til kommentar

 

Jeg håper virkelig at jeg vinner. Da jeg va liten samlet jeg på en del av nintendo saker. Jeg samlet på Gameboy,Nintendo Entertainment System,Nintendo 64 ,wii ,3ds ,ds ,Super Nintendo ,og det neste jeg vil ha er Wii u? Jeg har drømt om Wii U helt siden det kom ut! Da jeg logget meg inn på gamer.no å så denne ble jeg helt vil! Jeg har sett mange gameplays av Super Mario Maker og det ser sikkelig bra ut! Og jeg elsker Nintendo så høyt . Det første Nintendo Spillet jeg spillte er super mario 64! Jeg vet ikke helt va jeg sa det jeg førsr så det men det va magisk.. Det var veldi trasig den dagen da Satoru Iwata døde? jeg gråt litt.. Jeg er så stor fan av Nintendo og jeg er også stor fan av gamer.no . Jeg leser innlegg veldig ofte og det er nyttige saker,masse spillanmelderser og masse mer? Jeg håper virkelig at jeg vinner Wii U ? Wii U er moro for hele familien?☺?Jeg ber?

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at jeg vinner. Da jeg va liten samlet jeg på en del av nintendo saker. Jeg samlet på Gameboy,Nintendo Entertainment System,Nintendo 64 ,wii ,3ds ,ds ,Super Nintendo ,og det neste jeg vil ha er Wii u? Jeg har drømt om Wii U helt siden det kom ut! Da jeg logget meg inn på gamer.no å så denne ble jeg helt vil! Jeg har sett mange gameplays av Super Mario Maker og det ser sikkelig bra ut! Og jeg elsker Nintendo så høyt . Det første Nintendo Spillet jeg spillte er super mario 64! Jeg vet ikke helt va jeg sa det jeg førsr så det men det va magisk.. Det var veldi trasig den dagen da Satoru Iwata døde? jeg gråt litt.. Jeg er så stor fan av Nintendo og jeg er også stor fan av gamer.no . Jeg leser innlegg veldig ofte og det er nyttige saker,masse spillanmelderser og masse mer? Jeg håper virkelig at jeg vinner Wii U ? Wii U er moro for hele familien?☺?Jeg ber?

 

Cheesy

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Jeg håper virkelig at jeg vinner. Da jeg va liten samlet jeg på en del av nintendo saker. Jeg samlet på Gameboy,Nintendo Entertainment System,Nintendo 64 ,wii ,3ds ,ds ,Super Nintendo ,og det neste jeg vil ha er Wii u? Jeg har drømt om Wii U helt siden det kom ut! Da jeg logget meg inn på gamer.no å så denne ble jeg helt vil! Jeg har sett mange gameplays av Super Mario Maker og det ser sikkelig bra ut! Og jeg elsker Nintendo så høyt . Det første Nintendo Spillet jeg spillte er super mario 64! Jeg vet ikke helt va jeg sa det jeg førsr så det men det va magisk.. Det var veldi trasig den dagen da Satoru Iwata døde? jeg gråt litt.. Jeg er så stor fan av Nintendo og jeg er også stor fan av gamer.no . Jeg leser innlegg veldig ofte og det er nyttige saker,masse spillanmelderser og masse mer? Jeg håper virkelig at jeg vinner Wii U ? Wii U er moro for hele familien?☺?Jeg ber?

 

Cheesy

Jeg hvet jeg maser mye men jeg trenger virkelig en wii u

Lenke til kommentar

Håper virkelig på at jeg vinner! Har ønsket meg Wii U en stund nå, også har jeg syntes at den har vært litt i det dyreste laget... Hadde i hvertfall vært kult å hatt en fordi den fungerer jo også litt sammen med min 3DS :) Liker Mario spill og er kje alle disse andre spilla nå... Krysser alt jeg har og håper på det beste! Hadde vært kult å vinne en gang også :/

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...