Gå til innhold

Nå har Google lansert sin Apple Pay-konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må de herrens begynne å samarbeide om én løsning snart. Orker snart ikke å høre mer om AppnePay, SamsungPay, nCash, AndroidPay, VipsPay og den der DaskeBankPay. Skjønner de ikke snart at de graver sin egen og alle andres grav ved at alle prøver å være propitære og skal lansere SIN versjon av det som hundrevis av andre har. Jeg som feks har begynt å bruke mCash gidder ikke å bli glad i denne betalingsløsningen da ikke en kjeft i verden vet om dette blir standarden? Eller ApplePay, eller SamsungPay..eller..eller..

 

Samarbeid nå for helvete, verdens mobilprodusenter. Kan dere ikke bli enige om Én felles satsning- og få mobilbetaling standardisert?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Nå må de herrens begynne å samarbeide om én løsning snart. Orker snart ikke å høre mer om AppnePay, SamsungPay, nCash, AndroidPay, VipsPay og den der DaskeBankPay. Skjønner de ikke snart at de graver sin egen og alle andres grav ved at alle prøver å være propitære og skal lansere SIN versjon av det som hundrevis av andre har. Jeg som feks har begynt å bruke mCash gidder ikke å bli glad i denne betalingsløsningen da ikke en kjeft i verden vet om dette blir standarden? Eller ApplePay, eller SamsungPay..eller..eller..

 

Samarbeid nå for helvete, verdens mobilprodusenter. Kan dere ikke bli enige om Én felles satsning- og få mobilbetaling standardisert?

 

De har ennå ikke klart å bli enige om å bruke en standard lade/signal-plugg. Alle produsentene hadde forsåvidt blitt enige om mikrousb, men der er fremdeles en produsent som ikke har gjort dette, men prøver seg med at man kan bruke det via en adapter.

 

Å tro de skal klare å bli enige om en løsning, når alle vil slå kloa i pengene mine og dine det står om, er nok dessverre utopia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med sikkerhetsbrister som Stagefright, og et dårlig økosystem for sikkerhetsoppdateringer til Android-brukere, så tror jeg Google kan glemme at årvåkne brukere gidder å i det hele tatt ta i det.

 

Ellers har jo Mythbusters med flere greid å knekke fingeravtrykkslesere tidligere, så hvordan Google på det grunnlag skal kunne hevde at Android-pay i det hele tatt skal være sikkert, det klarer jeg ikke å forstå.

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Nå må de herrens begynne å samarbeide om én løsning snart. Orker snart ikke å høre mer om AppnePay, SamsungPay, nCash, AndroidPay, VipsPay og den der DaskeBankPay. Skjønner de ikke snart at de graver sin egen og alle andres grav ved at alle prøver å være propitære og skal lansere SIN versjon av det som hundrevis av andre har. Jeg som feks har begynt å bruke mCash gidder ikke å bli glad i denne betalingsløsningen da ikke en kjeft i verden vet om dette blir standarden? Eller ApplePay, eller SamsungPay..eller..eller..

 

Samarbeid nå for helvete, verdens mobilprodusenter. Kan dere ikke bli enige om Én felles satsning- og få mobilbetaling standardisert?

 

De har ennå ikke klart å bli enige om å bruke en standard lade/signal-plugg. Alle produsentene hadde forsåvidt blitt enige om mikrousb, men der er fremdeles en produsent som ikke har gjort dette, men prøver seg med at man kan bruke det via en adapter.

 

Å tro de skal klare å bli enige om en løsning, når alle vil slå kloa i pengene mine og dine det står om, er nok dessverre utopia.

Apple er eneste som ikke følger retningslinjen med USB. Dem har fått bøter på det, pågrunn av at det faktisk er satt krav til at alle skal bruke samme standaren. Men desverre så er det vel noen apple frelste, eller apple har fått en spesiell frikjennelse i forhold til andre produsenter av EU, for dem har faktisk ikke blitt "tvingt" til å holde seg til standaren. Noe Microsoft ikke kom utenom da det kom til med sin software for noen år siden..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...