Gå til innhold

4 «nye» ting Apple viste frem som vi har sett før


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ren Surface Pro kopi. Magneten og pennen gir hemmeligheten bort. Og man har jo Galaxy Note Pro også, som også er ganske likt, om ikke på magnettastaturet. Klart Apple også måtte ha en Pro. 

 

Lei allerede, stikker. Dere finner meg på en smartklokke-tråd eller noe.

Endret av tommyb
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Lite innovativ fra Apple for tiden? En Surface pro kopi med et mobil/nettbrett-OS. Jeg tenker Microsoft skjelver hehe. Og en Apple TV som er en etterligning av eksisterende enheter? Hadde jeg ikke hatt større krav en hva en en slik media-boks gir, så hadde jeg nok gått for den raskere Nvidia Shield. Men jeg blir beholder nok min mer funksjons-rike HTCP jeg allerede har. Jeg forventet ikke mye fra Apple, men dette var triste greier.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en 53 Pencil for et par år siden. Den fungerte et halvår. Jeg fikk ikke byttet den når den ikke fungerte lengre, 53 sluttet rett og slett å svare på epostene mine da jeg ville bytte den. For en som meg som liker å tegne tynne linjer var tuppen dessuten for tykk, den skjulte det jeg tegnet.

 

Jeg har imidlertid tro at Apple lager en bedre stylus.

Lenke til kommentar

 

Appel er tydeligvis sin egen verste fiende. Ingen av desse produkta er verdt å bruke penger på.

Helt klart sin egen verste fiende når man klarer å ha verdens mest fornøyde kunder og en av verdens beste profittmarginer. Og flere hundre milliarder i banken.

 

Huff. Jeg hadde vært deprimert om jeg var apple.

Nokia var også "konge på haugen" for noen år siden ;-)

Lenke til kommentar

 

 

Appel er tydeligvis sin egen verste fiende. Ingen av desse produkta er verdt å bruke penger på.

Helt klart sin egen verste fiende når man klarer å ha verdens mest fornøyde kunder og en av verdens beste profittmarginer. Og flere hundre milliarder i banken.

 

Huff. Jeg hadde vært deprimert om jeg var apple.

Nokia var også "konge på haugen" for noen år siden ;-)

 

 

Ja, jeg er gammal nok til å ha vært med på både oppturen og nedturen til Nokia.

 

Det jeg mener er forskjellen mellom Nokia og Apple er at sistnevnte bruker mye ressurser på å se fremover. Finne ut hva man vil ha (og ikke vil ha) i fremtiden og starte utviklingen tidlig.

Der dreit Nokia seg ut, for å si det slik... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Appel er tydeligvis sin egen verste fiende. Ingen av desse produkta er verdt å bruke penger på.

Helt klart sin egen verste fiende når man klarer å ha verdens mest fornøyde kunder og en av verdens beste profittmarginer. Og flere hundre milliarder i banken.

 

Huff. Jeg hadde vært deprimert om jeg var apple.

Nokia var også "konge på haugen" for noen år siden ;-)

 

 

Jepp, men de sovna på sine laurbær. Det er foreløpig ikke noe som tyder på at Apple er trøtte...:-)

 

Når det er sagt, ingen trær vokser inn i himmelen, så på et eller annet tidspunkt vil nok Apple også måtte kjempe mot noe nytt de heller ikke så komme. Men det er nok en stund til enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en 53 Pencil for et par år siden. Den fungerte et halvår. Jeg fikk ikke byttet den når den ikke fungerte lengre, 53 sluttet rett og slett å svare på epostene mine da jeg ville bytte den. For en som meg som liker å tegne tynne linjer var tuppen dessuten for tykk, den skjulte det jeg tegnet.

 

Jeg har imidlertid tro at Apple lager en bedre stylus.

 

Apple har jo vært kjent for å være vanskelig å ha med å gjøre dersom ting slutter å funke uten noen god grunn.

 

Var vel en sak for en stund siden om en her i Norge som bare fikk byttet maskinen sin den 2-3 gangen, dersom han skrev under på at han ikke skulle gå ut med det. Og dette var produktfeil...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en 53 Pencil for et par år siden. Den fungerte et halvår. Jeg fikk ikke byttet den når den ikke fungerte lengre, 53 sluttet rett og slett å svare på epostene mine da jeg ville bytte den. For en som meg som liker å tegne tynne linjer var tuppen dessuten for tykk, den skjulte det jeg tegnet.

 

Jeg har imidlertid tro at Apple lager en bedre stylus.

 

Jeg har en Samsung Galaxy Note 10.1 fra 2012 som har en stylus med utskiftbare tupper, med forskjellige tykkelser.

Lenke til kommentar

Apple trenger ikke å lage et "helt nytt" produkt for at det skal være bra, de trenger bare å endre detaljer eller gjøre de justeringene som trengs. Det kan jo sies at iPod ble slaktet av flere når den lansert, fordi mp3 spillere fantes allerede. Og iPad var vel heller ikke det første nettbrettet for å si det sånn. Og vi vet alle hvordan det gikk.

Selvfølgelig skal andre ha credz for å lage noe først, men det spennende her er jo å se om Apple klarer å lage noe bedre

Endret av MrL
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Apple trenger ikke å lage et "helt nytt" produkt for at det skal være bra, de trenger bare å endre detaljer eller gjøre de justeringene som trengs. Det kan jo sies at iPod ble slaktet av flere når den lansert, fordi mp3 spillere fantes allerede. Og iPad var vel heller ikke det første nettbrettet for å si det sånn. Og vi vet alle hvordan det gikk.

 

Selvfølgelig skal andre ha credz for å lage noe først, men det spennende her er jo å se om Apple klarer å lage noe bedre

 

Det er alltid noen som slakter suksessfulle produkter, eller noen som lovpriser katastrofeprodukt, i kraft av at det er så mange som anmelder det. Apple gjør det ofte bra med sine produkter, men selv ikke det er noen garanti, de "driter seg ut" fra tid til annen de også.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...