Gå til innhold

Nintendo utforsker muligheten for å lage Super Mario Galaxy 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele greia er en død hest. Eneste som selger er Mario 38 og Zelda 17. Blir som at Sony kun skulle solgt konsoller om det kom et nytt Ridge Racer, eller Microsoft med Halo 28.

Er det bedre å gjøre som Sony da? Det selskapet utvikler jo knapt noe spill overhode...

 

For øvrig: Siste Mario-spill på konsoll (før Mario Maker) kom for to år siden (MarioKart og Smash kan ikke anses for Mario-spill).

Siste Zelda-spill på konsoll kom for over to år siden, og dette var en remake. Det siste nye Zelda-spillet på konsoll kom i 2011.

 

En hest dør ikke av en luftetur annethvert år.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Hele greia er en død hest. Eneste som selger er Mario 38 og Zelda 17. Blir som at Sony kun skulle solgt konsoller om det kom et nytt Ridge Racer, eller Microsoft med Halo 28.

 

Hvor død er hesten til EA, Treyarch og Ubisoft som gir ut (så og si) det nøyaktig samme spillet hvert år, da?

Ja noe så grusomt...

Lenke til kommentar

 

 

Marios 2D-spill er utdaterte og kjedelige spør du meg.

Jeg er ganske enig. 2D-spillene hadde sin renessanse for noen år siden, men nok er nok nå. Jeg tror Mario Maker markerer slutten på 2D-Mario-spill. 

Super Mario 64 markerte slutten på 2D Mario, ifølge Nintendo selv. Det var ikke før de tok en sjanse med New Super Mario Wii at de oppdaget at 2D og 3D Mario er to helt forskjellige typer spill. Verken 2D eller 3D Mario er død.

 

Når det er sagt vil jeg mer enn gjerne ha mer 3D Mario, men Galaxy 3 er det verste de kan finne på. De er alt for kreative til å bare spy ut det samme spillet om og om igjen. Det er derfor vi ikke har et nytt Mario og Zelda hvert eneste år. Så hvorfor Galaxy 3? Kunne de ikke i det minste vurdere Super Mario 64 2, eller (gisp) noe helt nytt? Bare ta Mario, sett det i 3D og bygg det opp derfra fra grunnen av. Jeg elsket Galaxy 1 og 2, men de ble alt for like for min del. Derfor gadd jeg aldri fullføre Galaxy 2, selv o mdet i bunn og grunn er et knallsolid spill. Det var bare Galaxy 1 i reprise, med små galakser og Yoshi. Hva med Mario i en stor, åpen verden i stedet? Det hadde vært tøft. :-)

Lenke til kommentar
 
 Hva med Mario i en stor, åpen verden i stedet? Det hadde vært tøft. :-)

 

Jeg stiller meg bak det du skriver her. Drømmen er et helt nytt 3D-spill som lanseringstittel på NX. Med ny maskinvare, ny kontroller (skreddersydd for Mario, slik N64-kontrolleren var) og banebrytende grafikk kan Nintendo innta "next gen" med et brak.

 

3D Mario på små planeter vil være et antiklimaks. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...