Gå til innhold

AdBlock Plus-brukere raser over Chrome-feil på YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste om dette i går, men opplevde ikke å få reklame. Likevel forsøkte jeg å deaktivere Adblock bare for å se hvordan hverdagen min kommer til å bli på Youtube hvis jeg må se reklame. Det var ikke et positivt inntrykk jeg fikk. Det er greit nok å hoppe over reklamefilmen i begynnelsen, men det er ikke noe kult når en lang video plutselig avbrytes av en gruppe middelaldrende svensker som synger Backstreet Boys-sanger!

 

Adblock slås på igjen, og kommer til å forbli på så lenge den fungerer. Skulle Youtube lansere et betalt pluss-abonnement hvor det f.eks koster kr 30 i måneden for å se reklamefritt på Youtube, vil jeg revurdere min bruk Adblock.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er jo litt morsomt, de får jo som fortjent, på en måte. Men rissikabel handling fra Google sin side, de får folk gjerne bare til å bytte nettleser og/eller blokkeringsprogram.

Håper folk lærer å begynne å skru av adblock programmer på sider som ikke direkte plager deg med dem. Uten reklamene vil sidene enten dø eller begynne å kreve penger.

Lenke til kommentar

Jeg leste om dette i går, men opplevde ikke å få reklame. Likevel forsøkte jeg å deaktivere Adblock bare for å se hvordan hverdagen min kommer til å bli på Youtube hvis jeg må se reklame. Det var ikke et positivt inntrykk jeg fikk. Det er greit nok å hoppe over reklamefilmen i begynnelsen, men det er ikke noe kult når en lang video plutselig avbrytes av en gruppe middelaldrende svensker som synger Backstreet Boys-sanger!

 

Adblock slås på igjen, og kommer til å forbli på så lenge den fungerer. Skulle Youtube lansere et betalt pluss-abonnement hvor det f.eks koster kr 30 i måneden for å se reklamefritt på Youtube, vil jeg revurdere min bruk Adblock.

Hadde ingen brukt Ad-block kunne kanskje Youtube halvert reklamebruken. Istedenfor går det utover oss uten Adblock

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...