Gå til innhold

Dette skal være det ultimate underholdnings-nettbrettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe Dolby Atmos i nettbrett... En så spesifikk teknologi som den færreste man i gaten egentlig vet hva er så skal dette skvises inn i nettbrett, ikke for å nevne at Dolby Atmos skal faktisk ha en nytte sitter man gjerne med lydanlegg til flere titalls tusen.

 

Atmos på nettbrett må da være pure gimmick. Eller kanskje de forventer bruker sitter i et lite kott, eventuell pappeske for å få anvendt atmos. Måtte le litt :D

Lenke til kommentar

Er som vanlig veldig interessert i slike blandingsprodukter, der en asiatisk designer har laget en alt-i-ett-dings!

Not!

Dette produkter er jeg temmelig sikker på flopper, som alle andre hybridløsninger som nesten er gode nok.

70" projektor som lyser tilfredsstillende inkludert i den dingsen?

Nope!

Dette er bare enda en i rekken av måten asiatisk produsenter tilnærmer seg markedet. "Vi pøser på med nye produkter, så kanskje en eller annen treffer blinken!"

Lenke til kommentar

Er som vanlig veldig interessert i slike blandingsprodukter, der en asiatisk designer har laget en alt-i-ett-dings!

Not!

Dette produkter er jeg temmelig sikker på flopper, som alle andre hybridløsninger som nesten er gode nok.

70" projektor som lyser tilfredsstillende inkludert i den dingsen?

Nope!

Dette er bare enda en i rekken av måten asiatisk produsenter tilnærmer seg markedet. "Vi pøser på med nye produkter, så kanskje en eller annen treffer blinken!"

 

 

Hvilke "asiatiske" produsenter er det du refererer til? Godt etablerte merker som har stått for en ekstremt stor del av innovasjon innen elektronikk, lyd og bilde de siste 20-30 årene og som garanterer kvalitet som f.eks Sony, Olympus, Canon, Nikon, Toshiba eller Panasonic? Eller de som er verdensledende idag (Samsung, uten at jeg skal på noen måte si at deres "verdensherredømme" er fortjent...) ?

 

Eller generaliserer du og mener billige(re) "kina-kopier"?

 

Og kom gjerne med alternativ som ikke er asiatiske som er bedre. Fra USA har man vel stort sett bare Apple og Motorola, og førstnevnte gjorde vel akkurat det med sin Iphone som det du kritiserer disse asiatiske vederligstygghetene å gjøre nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...