Gå til innhold

Star Wars Battlefront får en betaperiode før lansering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette stemmer:

http://www.bluesnews.com/s/164746/no-star-wars-battlefront-server-browser

så er dette et uaktuelt spill å kjøpe. Synd, jeg og mange venner hadde gledet oss til dette.

Det er jo ikke ulikt med f.eks CS

Mye bra med dette tror jeg, jevnere lag, ingen stacking og teamswitching

Veldig enkelt å bare joine et game da.

Slipper alle mulige tullete admins og sniperlimit sammen med mye annet tull, + at mange community servere har elendig maskinvare som fører til massiv lagg i spillet.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke ulikt med f.eks CS

 

 

Mye bra med dette tror jeg, jevnere lag, ingen stacking og teamswitching

Veldig enkelt å bare joine et game da.

Slipper alle mulige tullete admins og sniperlimit sammen med mye annet tull, + at mange community servere har elendig maskinvare som fører til massiv lagg i spillet.

 

Du er klar over at mange foretrekker å spille med sniper limit og annet tull? Jeg har vært tvilsom til spillet siden det ble annonsert, men dersom mangel på community servere er et faktum, er det spikeren i kista for min del. 

 

- I CS er det svært mange spillere som bare benytter seg av community servere, type zombie, surf o.l.

 

- Jevnere lag, joa, men det er jo åpenbart at de ikke går for ordentlig kompetitivt spill med Battlefront. CS competitive krever jevne lag og god matchmaking, men i Battlefront er det fullstendig unødvendig. Du vil jo ikke ha helt jevne lag i f.eks. Battlefield. En del av moroa er jo at han fyren som har brukt alt for mange timer i jeten kan fullstendig tilintetgjøre motstander laget.

 

-Ingen stacking og teamswitching, synd om du vil spille med mange kjente da......

 

-Enkelt? Ja, jøss, tenke seg til å måtte ta seg tid til å finne seg en passende server. Det hadde vært enkelt om alle restauranter serverte deg et perfekt balansert måltid ved hvert besøk, men av og til vil du faktisk ha ekstra bacon på burgeren.

 

-Du slipper også unna adminer som faktisk gjør jobben sin, og gjør livet mye mindre smertefullt for spillerne. 

 

-Sniperlimit el.l vil sikkert være avgjørende, da jeg har liten tiltro til at våpnene vil være balanserte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis dette er et problem så var kanskje ikke dette spillet noe for deg uansett. I forhold til vanlig BF er nok dette en liten simplifisering.

Og konkurrere med CS var det nok aldri ment som, dette er bare nok en pengemaskin fra EA. Er ikke alltid jevne lag i CS heller for å si det mildt, særlig i nedre del av MM.

Blir å prøve betaen selv men tviler på at jeg kommer til å like det noe særlig. Aldri sett noe Star Wars og hater sci-fi generelt.

Jeg kan jo bli overrasket og like det dog, syns det er tynt å gå ut fra disse trailerne som kommer ut lenge før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...