Gå til innhold

SNIKTITT: To skritt fram, ett skritt tilbake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snar er vi i nåtiden, hvor vi vil få spillmekanikk som kan omtales som Call of the Assassins Duty in the Creed før vi fortsetter med Call of the Assassins Duty in the Creed Advanced Stealth Fighter osv.

 

Du har vel ikke tro på at denne serien dør raskere enn andre samlebåndsspill?

 

Med det sagt, synes ikke kontrollene er så håpløse. Nå spiller jeg riktig nok disse spillene på XBOX, men ser ikke for meg at det er enorme forskjeller? De er dog langt i fra perfekte, og kunne kanskje være strømlinjeformet litt, det er klart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig kjøper disse spillene fortsatt? Jeg har helt kuttet ut alt som har Ubisoft afiliert med seg, rett og slett fordi spillene deres kunne vært så mye mer hvis det ikke var Ubisoft som hadde dem.

 

Har ikke kjøpt ett Assassins creed spill siden black flag, og alle buggene jeg opplevde der. Jeg vurderte unity, men etter jeg så Totalbiscuit´s video om spillet, styrte jeg klart unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eneste AC spillet jeg har er Black Flag og hadde det ikke vært for den sjørøver delen der man seiler rundt og herjer hadde jeg aldri fullført det. Ble man lei av å springe på hustakene, så tok man seg en seiltur og ble man lei av seilinga dro man til lands og tok et par quester. Kommer ikke til å handle noe mere AC som ikke inneholder andre elementer enn det drive med parkour og gi folk deng. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er blant de som mener Unity er et svært godt spill, med en av de beste historiene og rollegalleriene i serien. Det skader heller ikke at spillet ser fantastisk ut.

Så jeg har fortsatt håp for Syndicate, selv om det jeg selv fikk spille under årets E3 ikke var kjempelovende.

 

Pluss, det å påstå at Aveline var den siste gode kvinnerollen i Assassin's Creed er å overse Élise (fra Unity) helt og holdent – og hun er en av de kuleste figurene i serien, punktum (spør du meg). :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Aldri runna er AC spill, etter 5-6 timer, har jeg gjort alt som er å gjøre, resten er bare repitasjon og siden jeg mildt sagt syns historien er tullete(tror virkelig de angrer på dette med spil i minner dritten de fant på i første spill, men de er stuck med det) Så gidder jeg ikke runne spillet for å finne ut hva som skjer med karakterer eller historien, jeg spilte AC 2 og 3 og Black flag, når jeg hadde gjort det som var å gjøre og alt som var igjen var "gjør samme shiten 54 ganger til) da gidder jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snar er vi i nåtiden, hvor vi vil få spillmekanikk som kan omtales som Call of the Assassins Duty in the Creed før vi fortsetter med Call of the Assassins Duty in the Creed Advanced Stealth Fighter osv.

 

Du har vel ikke tro på at denne serien dør raskere enn andre samlebåndsspill?

 

Med det sagt, synes ikke kontrollene er så håpløse. Nå spiller jeg riktig nok disse spillene på XBOX, men ser ikke for meg at det er enorme forskjeller? De er dog langt i fra perfekte, og kunne kanskje være strømlinjeformet litt, det er klart.

 

Kanskje vi da endelig får Jedi Creed og Sith Creed? :):p Endret av Jedi Jordal
Lenke til kommentar

 

Syns ikke dette ser noe morro ut, og jeg er fortsatt mettet etter Black Flag. Unity var det aldri ett spørsmål om var verdt å kjøpe en gang.

 

Nok er nok for min del.

Hvorfor hater alle Unity? Jeg elsker det og syntes det blant annet hadde en fantastisk historie :)

 

 

Samme her. For min egen del så klarte jeg aldri helt få sansen for Black Flag i stedet. Båt delen av det spillet var bare noe som ikke falt i smak for meg i det hele tatt og hver gang jeg prøver å gå tilbake til det så orker jeg bare noen timer før jeg blir lei :p

 

Syndicate, derimot, har jeg forhåndsbestilt da jeg absolutt elsker settingen og det gameplaymessig ligner på Unity. :)

Lenke til kommentar

 

Snar er vi i nåtiden, hvor vi vil få spillmekanikk som kan omtales som Call of the Assassins Duty in the Creed før vi fortsetter med Call of the Assassins Duty in the Creed Advanced Stealth Fighter osv.

 

Du har vel ikke tro på at denne serien dør raskere enn andre samlebåndsspill?

 

Med det sagt, synes ikke kontrollene er så håpløse. Nå spiller jeg riktig nok disse spillene på XBOX, men ser ikke for meg at det er enorme forskjeller? De er dog langt i fra perfekte, og kunne kanskje være strømlinjeformet litt, det er klart.

 

Kanskje vi da endelig får Jedi Creed og Sith Creed? :):p

Eller Apollo Creed ?

Lenke til kommentar

Ac: revelations og ac3 hadde en skuffende kjedelig storymode. Synes ac4 var det spillet som trakk opp serien igjen. Men jeg likte best multiplayerdelen. Flere hundre timer med spilling og gode minner. Da de kuttet ut dette i ac: unity, tok det ett år før jeg nølende kjøpte spillet brukt på gamxchange i london. ( 200 kroner billigere enn på gamestop i norge). Jeg fullførte aldri spiller, for det føltes som om jeg hadde gjort alt før. Jeg er ferdig med serien til de eventuelt gjeninnfører multiplayer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...