Gå til innhold

– Apple skal begynne med egenprodusert TV-innhold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvorfor ikke bare kjøpe opp Netflix og forbedre tilbudet, evt prøve samarbeid ?

 

Det kan godt hende at Apple har mer enn nok kalkyler som tilsier at det ligger mye penger i det, men av en eller annen merkelig grunn har jeg en mistanke om at det er vi forbrukere som blir sittende igjen med høyere regning. Som med Spotify så handler det vel minst like mye om å svekke konkurrenten ved å fjerne det som i dette tilfellet blir tv serier og filmer for å tilby dem selv.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe opp Netflix og forbedre tilbudet, evt prøve samarbeid ?

 

Det kan godt hende at Apple har mer enn nok kalkyler som tilsier at det ligger mye penger i det, men av en eller annen merkelig grunn har jeg en mistanke om at det er vi forbrukere som blir sittende igjen med høyere regning. Som med Spotify så handler det vel minst like mye om å svekke konkurrenten ved å fjerne det som i dette tilfellet blir tv serier og filmer for å tilby dem selv.

 

Jeg tror heller at hele denne apple TV greia blir skrinlagt. For det første hva skal mann med en tillegs boks til når man i dag får netflix, hbo og de andre rett inn på hvilken som helst Smart TV. Apple er forsent ute på dette markedet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...