Gå til innhold

FEATURE: Desse spela gler vi oss til i september


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Until Dawn og Mad Max er allerede trygt plassert i hylla med resten av samlingen. Metal Gear Solid V er mest trolig i mine hender i morgen. Og Broken Sword: The Serpent's Curse er bestilt til en fin pris ifra Zavvi. 

 

Må nok teste Forza 6 demoen som kommer snart. Og kjenner jeg meg selv rett så blir det et kjøp også  :rofl:

Lenke til kommentar

Helt greit WW2 spill på PC i disse tragiske skytespill dagene :)

 

Du velger jo om trent det dårligste av de dårlige WW2 FPSene da, spill for all del heller MOH Allies assualt, eller det beste pacific assualt, til og med COD 1 og 2 er bedre. Hidden and dangerues 1 og 2(1eren er gratis) eller om du er ute etter multiplatyer rising storm/red orchestra 2.

 

For all del brenn det spillet der med magnesium ild for å være sikker!

Lenke til kommentar

Har spillt alle de spillene der selvsagt, men nå var det dette jeg ville spille igjen av en eller annen grunn, da det er det jeg har spillt minst. Pacific Assault va da aldri veldig bra det heller når det kom etter min mening, men jeg kunne kanskje tenkt meg en ny gjennomspilling der også da det er en del år siden sist.  Men gidder neppe å prioritere det fremfor det kommende MGS.

 

Utrolig nok så koser jeg meg med Airborne med 360 kontroller på PC faktisk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Kommentaren som går på bruken av Nynorsk i denne artikkelen er fjernet , ønsker du å komme med tilbakemeldinger på valget av bokmål eller Nynorsk til skribentene skal dette taes via tilbakemeldinger til redaksjonen ( https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=60 )
Videre off topic vil premieres med advarselpoeng og utestengelser.

Som vanlig skal ikke denne advarselen kommenteres , ta det via pm om noe

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Until Dawn og Mad Max er allerede trygt plassert i hylla med resten av samlingen. Metal Gear Solid V er mest trolig i mine hender i morgen. Og Broken Sword: The Serpent's Curse er bestilt til en fin pris ifra Zavvi. 

 

Må nok teste Forza 6 demoen som kommer snart. Og kjenner jeg meg selv rett så blir det et kjøp også  :rofl:

 

Hvordan kan jeg få taki madmax før release? :S

Lenke til kommentar

Gamer.no jeg må inn og rette på dere som vanlig, jeg har fulgt deres spill kalender i noen år, men det siste året har det stoppet helt opp, nok engang ser jeg at et spill er feil annonsert her hos dere, Mad MaX lanseres 1 sep sammen med MGS5, Store spill bør ha riktig lanseringsdato, gamereactor og pressfire kommer til og sluke dere om små feil forsetter og oppstå, jeg elsker gamer.no men nå må jeg faktisk vurdere og bytte informasjonskilde da informasjonen her ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Gamer.no jeg må inn og rette på dere som vanlig, jeg har fulgt deres spill kalender i noen år, men det siste året har det stoppet helt opp, nok engang ser jeg at et spill er feil annonsert her hos dere, Mad MaX lanseres 1 sep sammen med MGS5, Store spill bør ha riktig lanseringsdato, gamereactor og pressfire kommer til og sluke dere om små feil forsetter og oppstå, jeg elsker gamer.no men nå må jeg faktisk vurdere og bytte informasjonskilde da informasjonen her ikke stemmer.

 

Har ikke brukt gamer.no som info kilde ever...(eller ikke på minst 10 år)

 

Jeg er her ene og alene pga. forumet. Jeg har addblock og da kan jeg ikke en gang lese gamer sine artikler, og jeg kunne aldri tenke meg å bruke penger på lese gamer sine artikler da omtrent aldri er noe fra dem som jeg er interesert. Jeg har null interesse for esport og de ytterst få gangene jeg er interessert i et stor spill, har jeg youtube kanaler som gir bedre info.

Lenke til kommentar

Gamer.no jeg må inn og rette på dere som vanlig, jeg har fulgt deres spill kalender i noen år, men det siste året har det stoppet helt opp, nok engang ser jeg at et spill er feil annonsert her hos dere, Mad MaX lanseres 1 sep sammen med MGS5, Store spill bør ha riktig lanseringsdato, gamereactor og pressfire kommer til og sluke dere om små feil forsetter og oppstå, jeg elsker gamer.no men nå må jeg faktisk vurdere og bytte informasjonskilde da informasjonen her ikke stemmer.

Hei Eyerock,

 

Beklager at det ble feil med Mad Max. Grunnen skyldes at spillet inntil nylig ble nevnt som et 4. september-spill for Europa/UK i alle pressemeldinger, og først en gang mellom juni og august har dette blitt endret. Jeg har rettet på datoen nå, og skal prøve å holde et øye med titlene i tiden fremover. Takk for at du fortsatt leser og bruker oss. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...