Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir skjermen til den kommende kjempe-iPad-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Minnekort er ingen dealbraker for meg, men det kunne godt å vært plass til det. Men spar oss for 16 GB versjoner da! Den bør starte med 32 eller 64 GB.

 

Og personlig skulle jeg ønske at den kjørte OSX heller enn IOS.

Lenke til kommentar

Blir det fremdeles ingen inngang for mikro-SD kort?

Det er en deal-breaker med slik lemlesting, IMHO.

 

Ditto.  Jeg kikker på 13" (+/-) nettbrett for tiden, men et brett uten inngang for Micro-SD el.l. er helt utelukket.  Da måtte det i tilfelle ha lagringsplass på 128GB, noe som blir unødvendig dyrt.  Langt bedre med 16GB + Micro-SD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blir det fremdeles ingen inngang for mikro-SD kort?

Det er en deal-breaker med slik lemlesting, IMHO.

Bruker folk SD kort den dag idag på nettbrett \ tlf? :| Trodde den tid var forbi..

 

Utover det så har vel aldri apple produkter (iphone\ipads) hatt støtte for minnekort.

 

 

På et "vanlig" nettbrett så har jeg hatt et moderat behov (greit å ha filmer på til flyturen), på noe som skal veie opp til et "Pro"-navn, dvs brukes blant annet til jobb, så kan jeg i mye større grad se nytten av et minnekort.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blir det fremdeles ingen inngang for mikro-SD kort?

Det er en deal-breaker med slik lemlesting, IMHO.

 

Bruker folk SD kort den dag idag på nettbrett \ tlf? :| Trodde den tid var forbi..

 

Utover det så har vel aldri apple produkter (iphone\ipads) hatt støtte for minnekort.

Offline spillelister i Spotify kan fort ta endel plass. Samt filmer i HD. Osv.
Lenke til kommentar

Skal man ha masse filmer ol, så kan man jo dra med seg minnepenn \ ekstern hdd ol.

 

Ellers så kommer man jo langt med streaming. :)

 

sdkort er iallefall ingen faktor for min del når jeg velger utstyr.

 

Funker dårlig på stranda i Miami det gitt. Koser meg i mellomtiden med å ha 160Gb lagring på min telefon (32+128), så får du leve i en verden med begrensninger hvis du vil det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Skal man ha masse filmer ol, så kan man jo dra med seg minnepenn \ ekstern hdd ol.

 

Ellers så kommer man jo langt med streaming. :)

 

sdkort er iallefall ingen faktor for min del når jeg velger utstyr.

 

Funker dårlig på stranda i Miami det gitt. Koser meg i mellomtiden med å ha 160Gb lagring på min telefon (32+128), så får du leve i en verden med begrensninger hvis du vil det. 

 

Jepp, når jeg er på stranda i Miami, så gjør jeg andre ting enn å se på film på et nettbrett...... kos deg.

 

Edit: Minnepenn \ ekstern hdd fungerer uavhengig hvor i verden du befinner deg (stort sett). Denne funksjonen er ikke kun låst til det norske folk.

Endret av Merko.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skal man ha masse filmer ol, så kan man jo dra med seg minnepenn \ ekstern hdd ol.

 

Ellers så kommer man jo langt med streaming. :)

 

sdkort er iallefall ingen faktor for min del når jeg velger utstyr.

 

Litt kjipt med disse minnepenn-løsningene. Husker jeg kjøpte en slik Sandisk "dongle" for micro-USB-kontakten. Stappet det i telefonen (Android), og syntes det var svært tungvint å bruke. Egen Sandisk-app også som jeg ikke helt forstod vitsen med, har aldri brukt noe backup til den minnepennen likevel.

 

Dessuten hvem liker å ha en minnepenn stikkende ut av enheten sin til en hver tid !? Det er den største bøygen med den pennløsningen. Micro-SD er små og knotete å få inn og ut, samt man mister det lett på gulvet/bakken. Men, jeg synes det er overlegent likevel. Telefonene presenterer Micro-SD rett ut av boksen ordentlig.

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Skal man ha masse filmer ol, så kan man jo dra med seg minnepenn \ ekstern hdd ol.

 

Ellers så kommer man jo langt med streaming. :)

 

sdkort er iallefall ingen faktor for min del når jeg velger utstyr.

 

Funker dårlig på stranda i Miami det gitt. Koser meg i mellomtiden med å ha 160Gb lagring på min telefon (32+128), så får du leve i en verden med begrensninger hvis du vil det. 

 

Jepp, når jeg er på stranda i Miami, så gjør jeg andre ting enn å se på film på et nettbrett...... kos deg.

 

Edit: Minnepenn \ ekstern hdd fungerer uavhengig hvor i verden du befinner deg (stort sett). Denne funksjonen er ikke kun låst til det norske folk.

 

 

På stranda går det selvfølgelig i musikk. At du syns det er greit å drasse med seg en ekstern harddisk rundt omkring er jo ditt valg. Jeg foretrekker å ha det enklest mulig og ikke bli hindret av begrensninger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...