Gå til innhold

Lys i enden av tunellen for Batman: Arkham Knight på PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#pcmaster race

 

Udugelig port dette og viser at forholdsbestilling på pc kan være ganske risikabelt da det ikke er noe kvalitetskontroll

 

Heldigvis så har steam kommet med refund opplegg, da vi kan svare med lommeboka hvertfall.

Endret av Tønne
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med Phantom Pain rett rundt gjørnet og så alle andre av høsten utslipp så kan jeg lett vente med Batman til neste år om jeg må for å få spilt en bra versjon på PC og da kanskje enda få det til en god pris.

Batman VS Solid Snake - Det hadde vært noe! Spesielt med slik grafikk som i det siste batman spillet.

 

Får håpe at Konami har vett til å tenke nytt med gigant-franchisen sin. Og nå som Kojima er ute av bildet vil det sikkert bli lettere også.

Lenke til kommentar

Tunell? Tunnel mente du vel? :)

 

Begge skrivemåtene er godkjente, og jeg skriver tunellen slik jeg uttaler ordet. :)

 

"Tunnel var lenge den einaste offisielle skrivemåten, men frå 2005 vart tunell innført som jamstilt form ved sida av tunnel i rettskrivinga både for bokmål og nynorsk. Bakgrunnen for denne endringa var eit ønske om å få betre samsvar mellom skrivemåten og uttalen av ordet i norsk."

www.språkrådet.no

Endret av akelbo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...