Gå til innhold

Her brukte vi mobilen i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

SMS-meldingene er heller ikke av den rimelige sorten: 3,99 kroner per stykk.

Og har man venner som bombarderer enn med MMS fra egne feriemål mens man selv er på besøk hos onkel i Amerika, så koster det ikke mindre enn 2,50 kroner hver gang man mottar en MMS-melding.

Og siden disse data benytter samme kabler til transport som f.eks kostnadsfri epost er det man betaler for altså signaleringen mellom egen mobil og en telestolpe sånn ca 100 m unna.

 

Juggu godt det var non-profit organisasjoner som "fant opp" internet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Du kan ikke bruke vanlig vestlig/sosialdemokratisk/marxist-leninistisk logikk når du skal analysere telepriser. Hvis noe er billig så er noe annet svindyrt.

 

Når en operatør skal lage prislista si, så foregår det etter sudoku-måten: bruk sinnsykt lave tall noen steder, høye tall andre steder og sørg for at summen blir så stor at vi går i pluss.

 

Akkurat idag er Talkmore billigst i USA. I morgen er det en annen. Chilimobil har den enkleste varianten, de har ikke en gang publisert priser for bruk i USA. Dvs., jeg har fortsatt ikke funnet dem.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Skaffer meg alltid lokalt sim når jeg er ute og reiser uansett. Da slipper jeg noen overraskelser når jeg kommer hjem, samt at de der hjemme lar meg være i fred.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...