Gå til innhold

Ubisoft utsetter Rainbow Six Siege


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt at de tar til seg input fra fansen. Er alt for mange utviklere i dag som heller pøser ut et spill tidligst mulig, å så er det patching og fiksing i flere måneder etterpå før spillet er det det egentlig skulle ha vært ved release.

 

Føler ikke akkurat ubisoft er noe foregangsforma i så måte.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Godt at de tar til seg input fra fansen. Er alt for mange utviklere i dag som heller pøser ut et spill tidligst mulig, å så er det patching og fiksing i flere måneder etterpå før spillet er det det egentlig skulle ha vært ved release.

 

Føler ikke akkurat ubisoft er noe foregangsforma i så måte.

 

AtW

 

Ingen av de store utviklerene har vel vært det de siste årene, men godt at Ubisoft gjør noe nå i det minste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk endel forventninger til dette spillet. Har fulgt med på devtalks og oppdateringer, og kjenner det endelig er noe som pirrer etter flere år med relativt tørt leie for taktiske shootere. I og med at de ønsker å komme nærmere Raven shield enn vegas vinklingen vi har blitt servert de siste årene, samt store endringer fra alphaen med tanke på å dempe tempoet osv. Får meg til å tro at dette kan bli virkelig bra

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke jeg heller, konseptet er veldig lovende men ikke gjennomført noe bra. Ubisoft lovet først med at man skal kunne planlegge og infiltrere en gisselsituasjon f.eks. Kor kult er ikke det? Og er jo det Rainbow Six alltid har handlet om, taktisk anti-terror situasjoner.

 

I stedet har dem forenklet og dummet det hele ned. Før rundene starter så starter "good guys" med fjernstyrte RC-biler som du scouter fiendene med. Føles teit ut at hele laget har hver sin rc bil de farter rundt omkring med. Kartene er altfor små, du spawner rett utenfor en bygning som allerede er barrikert med planker og mer til. I tillegg til alt dette så får fiendene mulighet til å sperre av enda mer med å sperre av enda mer veier og åpninger.

Dette hadde fungert hadde bygningen vært knallstor men det er de ikke på de kartene i betaen ihvertfall. Så det hele føler klaustrofobisk og lite taktisk.

 

Mye er bra med spillet så det irriterer meg at dem har med elementer som ødelegger. Du kan klatre i tau og rappelere ned som føles konge ut, men det hele blir ødelagt pga hvor smått alt er. Kult at du kan skyte gjennom vegger og at det er fysikk bak det men gjennomføringa av dette er ikke bra. Nok et eksempel på et Ubisoft spill der dem lover mye og gjennomfører det altfor dårlig.

Neste nå er ​Ghost Recon. Wastelands som ser ut som drømmespillet. Håper det blir som dem sier og har vist sålangt.

 

Her er hvordan Ubisoft presenterte Siege på E3 i 2014. Jeg ble blown away, spillet er dessverre ikke 1% av det som er vist i traileren her.

 

 

Lenke til kommentar

Flere problemer.

 

1 rainbow six er et singleplayer spill, de 3 ekte R6 spillene hadde intresante historier og krevende brett at de prøver å lage R6 the CS version er allerede et tegn på at det er dritt.

 

2. At man jan skyte gjennom vegger er bra det. Men ser teit og idiotisk ut npr det står 3 stykker på hver sin side og plaffer tilfeldig gjennom en vegg. Spesial soldater driver ikke med slikt, de skyter bare på hva de kan se, kanskje ikke så rart, litt kjedelig å bruke 300 skudd på å felle en vegg for å så finne ut at du har delt flere av gisslene i to med alle kulene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...