Gå til innhold

RYKTE: Dette er trolig den nye Nexus-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så farlig. Nexustelefonene har aldri hatt et kamera som kan brukes til stort uansett. Heller stusselige greier.

 

Her er det nok (forhåpentligvis) kameraet fra G4 som er montert i, så da er det i så fall bra.

 

Synes også det skal godt gjøres å ta feil, det er litt avstand mellom dem, og kameraet stikker noe ut ser det ut til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Nexus har tradisjonelt hatt november release så neste år virker litt underlig slik sett. Uansett, flott de ser ut til å komme med ny 5", siden jeg personlig synes 6" blir for digert.

Lenke til kommentar

Ikke så farlig. Nexustelefonene har aldri hatt et kamera som kan brukes til stort uansett. Heller stusselige greier.

 

jeg kjøpte nylig nexus 6 og kan trygt si at der tar du grådig feil. Min far har note 4 og om man sammenligner bildene er de ganske så like bortsett fra om man tar bilder som krever massive menger megapiksler (av en hel by eller lignende). I mørket er også nexusen overlegen (mtp blitzen). Men de andre nexusene har du nok helt rett om

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"At Google får produsert to ulike Nexus-modeller av to ulike produsenter er ikke noe nytt, hvor forrige Nexus 5 og Nexus 6 ble produsert av henholdsvis LG og Motorola."

 

Det stemmer vel ikke helt da disse ble lansert i henholdsvis 2013 og 2014. Dette er første gang to Nexus-telefoner lanseres samme år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man tar feil av den ene og den andre sirkelen bak telefonen, gnir man inn litt ekstra pølsefett i linsa hver gang man skal låse opp telefonen... ^^;

Har LG G2 med knapper bak som sitter enda tettere enn på bildet her, sitter seg fort i fingrene mtp på plassering av de forskjellige så det går fint.

 

Gleder meg til denne, håper bare batteriet ikkje skuffer..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

 

Ikke så farlig. Nexustelefonene har aldri hatt et kamera som kan brukes til stort uansett. Heller stusselige greier.

 

Hvor mye erfaring med Nexus 6 har du?

 

 

Hadde i ca en uke. Tok ok bilder, men var særdeles skuffende på videoopptak.

Lenke til kommentar

Ikke så farlig. Nexustelefonene har aldri hatt et kamera som kan brukes til stort uansett. Heller stusselige greier.

 

For noe tøv Nexus 5-kameraet var veldig bra når det først kom ut, og det beste for en telefon til den prisen. Nexus 6 hadde også en veldig god kamera. Ikke best, men helt klart kjempesolid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke så farlig. Nexustelefonene har aldri hatt et kamera som kan brukes til stort uansett. Heller stusselige greier.

Kamerat var en av grunnene til at jeg valgte Nexus 6. Endelig en mobil som ikke overoppskarper bildene slik som mange andre mobiler på markedet dessverre gjør. Det fine med bilder som ikke er overoppskarpet er at jeg selv kan oppskarpe dem i ettertid dersom jeg bøler behov for det. Det er ikke like lett å gå motsatt vei.

 

At bildene har en helt ok hvitbalanse i motsetning til mange av de andre toppmodellene som dessverre har alt for varme farger var også utslagsgivende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...