Gå til innhold

TEST: Marshall London


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når de prøver å dra en Apple som ledelsen har uttalt var visjonen må de i det minste levere hel ved.

Dette holder ikke mål til prisen og levert alt for tidlig til en alt for høy pris. Markedet tror jeg er rimelig begrenset, og med såpass mye kult utstyr som er laget til iPhone tror jeg de fleste musikkentusiaster heller velger den. De har i alle fall mulighet til å justere pris og komme med software-oppdateringer så dette kan jo forhåpentligvis reddes inn hvis salgstallene ikke helt når budsjett, men førsteinntrykket er det verre med. Hadde håpet dette kunne være en bra kombo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første synes jeg de kan klare å oppgi frekvensen man gainer i EQ-appen. I tillegg kunne de ha kosta på seg en litt bedre driver med støtte for 10-bands EQ. EQ-profilen som blir brukt der er sannsynligvis akkurat den samme som er standard i Android, Dvs. 80Hz på det dypeste og 10/12KHz på det høyeste. Det er relativt vanskelig å få en ordentlig god og klar lyd når frekvensene du stiller på ikke er crispy i seg selv (etter min mening). Det er sikkert brukbart for de fleste, men etter å ha brukt ViPER4Android en god stund nå på telefonene mine, så er alt annet en skikkelig nedtur å stille lyd på. Jeg forventer mer av Marshall på dette punktet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når de prøver å dra en Apple som ledelsen har uttalt var visjonen må de i det minste levere hel ved.

Dette holder ikke mål til prisen og levert alt for tidlig til en alt for høy pris. Markedet tror jeg er rimelig begrenset, og med såpass mye kult utstyr som er laget til iPhone tror jeg de fleste musikkentusiaster heller velger den. De har i alle fall mulighet til å justere pris og komme med software-oppdateringer så dette kan jo forhåpentligvis reddes inn hvis salgstallene ikke helt når budsjett, men førsteinntrykket er det verre med. Hadde håpet dette kunne være en bra kombo.

 

Jeg er ikke iPhone-bruker. Kanskje du kan ta oss inn i din verden og fortelle mer om dette kule utstyret? Hva er kult utstyr, og hvilke ekstrafunksjoner leverer det deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Når de prøver å dra en Apple som ledelsen har uttalt var visjonen må de i det minste levere hel ved.

Dette holder ikke mål til prisen og levert alt for tidlig til en alt for høy pris. Markedet tror jeg er rimelig begrenset, og med såpass mye kult utstyr som er laget til iPhone tror jeg de fleste musikkentusiaster heller velger den. De har i alle fall mulighet til å justere pris og komme med software-oppdateringer så dette kan jo forhåpentligvis reddes inn hvis salgstallene ikke helt når budsjett, men førsteinntrykket er det verre med. Hadde håpet dette kunne være en bra kombo.

 

Jeg er ikke iPhone-bruker. Kanskje du kan ta oss inn i din verden og fortelle mer om dette kule utstyret? Hva er kult utstyr, og hvilke ekstrafunksjoner leverer det deg?

 

 

http://www.musiciansfriend.com/ios-devices

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når de prøver å dra en Apple som ledelsen har uttalt var visjonen må de i det minste levere hel ved.

Dette holder ikke mål til prisen og levert alt for tidlig til en alt for høy pris. Markedet tror jeg er rimelig begrenset, og med såpass mye kult utstyr som er laget til iPhone tror jeg de fleste musikkentusiaster heller velger den. De har i alle fall mulighet til å justere pris og komme med software-oppdateringer så dette kan jo forhåpentligvis reddes inn hvis salgstallene ikke helt når budsjett, men førsteinntrykket er det verre med. Hadde håpet dette kunne være en bra kombo.

 

Jeg er ikke iPhone-bruker. Kanskje du kan ta oss inn i din verden og fortelle mer om dette kule utstyret? Hva er kult utstyr, og hvilke ekstrafunksjoner leverer det deg?

 

 

http://www.musiciansfriend.com/ios-devices

Det er helt voldsomt hvor mye som har vokst frem rundt iDingser. Det du linker til her ante jeg ingenting om, men man får jo faktisk lyst til å bli musiker...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Android har kommet seg med tiden på lydfronten. Før var det bare iPhone som var rimelig realtime. Nå er delay såpass liten at det er brukbart. Produsentene av dingser betaler lisens til Apple for sømløs støtte, så Androidmarkedet kan nok fort bli mer lukrativt uten dette om det tar av.

Lenke til kommentar

Godt mulig den er overpriset, men jeg beit på.

 

Skal heller gi en bedre tilbakemelding når jeg har mobilen ,ifølge nettsida (da jeg bestillte den) skal den være ute i morgen for oss som forhåndsbestillte.

 

Fikk med et snacksent headset til ca. 1300 kroner, later jeg som jeg kjøpte det utenom, blir prisen på mobilen -nesten- å forsvare.

 

Liker lyd, skal bli spennende om denne er på nivå med (eller bedre enn) standalone Phono spilleren (eller Pono fra Neil Young om du vil) jeg backa for ei tid tilbake.

 

Uansett er London en fin mobil, tror ikke jeg blir så alltfor skuffa

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...