Gå til innhold

BETALT INNHOLD: Dette bør du vite før du kjøper Samsungs nye topptelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror jeg går for en Lumia 640 XL til 1900,- i stedet...

 

 

Det Ville jeg ha gjort også :)

Lumia 640 XL er ikke en konkurrent her engang. Den blir jo utklassert på stort sett alt.

 

Ellers lurer jeg på hvordan de kan garantere bedre batteritid. Større batteri, men også større skjerm.

Lenke til kommentar

 

 

Tror jeg går for en Lumia 640 XL til 1900,- i stedet...

 

Det Ville jeg ha gjort også :)

Lumia 640 XL er ikke en konkurrent her engang. Den blir jo utklassert på stort sett alt.

 

Ellers lurer jeg på hvordan de kan garantere bedre batteritid. Større batteri, men også større skjerm.

Utklasset og utklasset... det spørs vel helt hva jeg har behov for. For prisen av en Galaxy kan jeg kjøpe en Lumia 640 XL og en surface pro. For meg er det mer matnyttig. Kan også ha minnekort på 200 GB i 640 XL ?

Lenke til kommentar

Utklasset og utklasset... det spørs vel helt hva jeg har behov for. For prisen av en Galaxy kan jeg kjøpe en Lumia 640 XL og en surface pro. For meg er det mer matnyttig. Kan også ha minnekort på 200 GB i 640 XL

 

 Akkurat, de er ikke i samme priskategori, derfor blir det nytteløst å sammenligne dem. Hvis du heller ville hatt en Lumia 640 XL, er du ikke interessert i en Galaxy S6 Egde+ til 8000 kr uansett. Derfor blir det lite relevant. Du prøver å sammenligne noe som ikke kan sammenlignes. Det virker egentlig mest som om du bare vil reklamere for den telefonen, og si "se denne telefonene er så god". Fordi det du sier er på ingen som helt måte relatert til sak eller produkt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva kan en Galaxy til 8000-9000,- gjøre for meg som en mobil til 1900,- ikke kan? Det er det jeg lurer på. Noen millisekunder raskere å starte apper? Fingeravtrykksleser? Ser ingen grunn til å bruke 6-7000,- ekstra. Ikke er det minnekortplass, ikke er det utbyttbart batteri. Noe jeg synes er kjekt å ha.

Endret av Xaphoon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jepp det kan jeg gjøre. Men venter til neste kommer. Ble så skuffet over samsung att jeg bestemte meg for å ha min s4 ett år til. De begynner å bli like eplet, jeg vil ha valg om jeg vil bytte batteri eller ikke. De skal ikke si hva jeg vil ha eller ikke.

Det er bare å kjøpe LG, de tilbyr fortsatt utskiftbart batteri og minnekort, samt svært gode telefoner.

 

@xaphoon Hvis du virkelig ikke klarer å se hva en dyrere telefon kan gjøre, ser jeg ikke noe poeng i å forklare. Da har du allerede bestemt deg. Det er nemlig ganske innlysende hva den kan gjøre bedre.

Lenke til kommentar

Dess høyere i pris et produkt går vil du vanligvis for alt få mindre for pengene sånn sett. Jeg har aldri sagt at du får en 3-4 ganger bedre mobil for de ekstra pengene, men den er BETRAKTELIG bedre likevel. En PC med GTX 980 kjører gjerne de fleste spill helt fint på 1440p, men det absolutt ingen tvil om at 2X GTX 980 er klart raskere.

 

Dessuten koster det alltid ekstra å få det som er best, det mest perfeksjonerte og det kan absolutt være verdt det. Det er mange som synes det er verdt å bruke mye penger for å få noe som virkelig er veldig godt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...