Gå til innhold

Savner du den gamle Start-menyen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen ting som kan være verdt å få med seg, er extension'et Bing2Google

 

Når jeg sist lette etter det, så kom det opp 2 varianter, og kun den ene av disse Bing2Google-utvidelsene gjorde jobben som lovet. Man går inn i Chrome, velger å søke det extension-navnet, også velger og prøver man det ut.

 

Montro hvor mye søkebegreper som kan havne hos tredjepart her?

Endret av G
Lenke til kommentar

 

Ser ikke ut som den er lett å endre? Jeg har ihvertfall ikke funnet ut hvordan man legger valgfrie elementer der.

Det er vel mest nærliggende å anta at det ikke meningen man skal kunne gjøre personlige endringer på felter som heter "Most used" og "Recently added".

 

AwT

 

 

Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv.

Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Jeg tror faktisk de fleste er i stand til å forstå hvordan Startmenyen er tenkt brukt. Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Som skrevet tidligere Classic Shell støtter nå Windows 10 og er gratis.

http://www.classicshell.net

Ingen grunn til å bruke noe annet om du ikke liker Start menyen som er standard og som forøvrig har blitt veldig bra og lett kan tilpasses dine behov. Selv finner jeg ingen grunn til å bruke annet enn Windows 10 standard meny. Kjører MAC, men har et par Windowsmaskiner og i tillegg kjører jeg Windows 10 via Parallels Desktop virituelt under MAC. Da kan jeg bytte mellom fullskjerm Windows 10 og MAC. Eller kjøre Windows 10 programmer sømløst som vinduer i MAC OS X.

Lenke til kommentar

 

Det er vel ikke så veldig nærliggende å tro at det er det folk ønsker? Snarere så er det mer sannysnlig at folk ønsker å legge til egene snarveier i stedet for, eller i tillegg til "most used", recently added" osv.

Nei, det kan jeg ikke tenke meg. Jeg tror faktisk de fleste er i stand til å forstå hvordan Startmenyen er tenkt brukt.

 

 

Jeg forstår hvordan MS mener jeg skal bruke startmenyen, akkurat som jeg forstår hvordan de mener man skal bruke den idiotiske startskjermen i win8, men det betyr ikke at det passer for meg. Jeg har mye jeg heller skulle hatt i venstre del av startskjermen, hos meg er den jo sågar ikke full engang, masse tomrom.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...