Gå til innhold

Slik dro Capcom sløret av Resident Evil 2s nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et av de beste spillene i serien så det kan bli bra. Håper skribenten i gamer har rett, og at dette blir en skånsom remake som ivaretar gameplay og oppdaterer grafikk noe ala Remake og Zero, men så lenge det ikke blir RE2 versjonen av RE5-6 så er også jeg åpen for større forandringer.

Lenke til kommentar

Er sykt glad og hyped over denne nyheten.

 

Er 2 muligheter som jeg ser for meg.

 

Enten så lages det på samme måte som REmake/0 med pre-rendered bakgrunnsbilder og små detaljer som vil være i 3D og dynamisk lys.

 

Eller så lages hele spillet i 3D ( slik som Code Veronica ) og da er det også potensielt mulig at Capcom kan legge inn en opplåsbar moderne spillestil til spillet og Mercenaries mode.

 

Ville selv syntes at 3D hadde vært tøft siden vi har såppas bra grafikk nu at det kunne sedd meget bra ut. Derimot så trur jeg mer på at Capcom vil heller satse på pre-rendered ettersom da kan spillet like lett settes ut til Xbox 360 og PS3 også.

 

Om det likevel blir pre-rendered så håper jeg uansett mest på at spillet blir å bli like bra remake som første.

 

Håper foresten Code Veronica X også får en remake i framtiden.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk. Her satt vi på jobb tidligere i uken og kom i snakk om spill og deriblant Resident Evil serien hvor forskjellige de gamle titlene er fra de nye osv. Jeg sa jeg kom til å bli en meget nøgd person om RE2 omsider fikk en ny utgave, ettersom RE og Zero nå har fått nytt liv var håpet i det minste der :)

 

Dette er nydelige nyheter!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...