Gå til innhold

Microsoft fikser feil som fikk Windows 10 til å gå i loop


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke hvordan oppdateringen ble pushet.

 

Ble alt-tabbet ut av CS:GO, heldigvis ikke midt i en match, og fikk beskjed om å restarte maskinen nå eller sette opp et tidspunkt hvor det passet meg å restarte.

 

Windows, hva du enn gjør, IKKE fjern fokuset fra programmer som kjører fullskjerm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg opplever rare ting. Jeg fikk blåskjerm da det skulle oppdateres... oneNote og Mail viser bare forsidebildet, jeg får opp mailen i meldingsvinduet, men får ikke brukt mailprogrammet. dette funktet før.

 

Windows Store stod med fem apper som ikke ville laste ned.

 

Det hadde vært en fordel at man kunne f.eks. reparere Mail, OneNote, Store...

Lenke til kommentar

Jeg opplever rare ting. Jeg fikk blåskjerm da det skulle oppdateres... oneNote og Mail viser bare forsidebildet, jeg får opp mailen i meldingsvinduet, men får ikke brukt mailprogrammet. dette funktet før.

 

Windows Store stod med fem apper som ikke ville laste ned.

 

Det hadde vært en fordel at man kunne f.eks. reparere Mail, OneNote, Store...

 

Det kan du faktisk.

Høyreklikk Windows menyknappen i nedre venstre hjørne (eller der du har den) , system , avanserte systemegenskaper : systembeskyttelse : Systemgjenopprettning , velg der et tidspunkt du vet at datamaskinen fungerte uten feil. Har du fortsatt problemer etter dette kan det være at du har en maskinvarefeil som skaper problemer for deg. Isåfall si ifra.

Lenke til kommentar

Jeg synes skriveriene om de automatiske oppdateringene blir litt søkt. De aller fleste Windows-brukere hadde installert oppdateringene uten å vite om det ville skape trøbbel for PC-en deres eller ikke. Kun de som er over gjennomsnittet interessert, e.g. leserne av tek.no og lignende nettsider, har sjans til å få med seg om de skal unngå oppdatering KB3081424 før de installerer. Disse brukere har nok ingen problemer med å bruke recovery dersom det skjer en feil, eller å stanse de automatiske oppdateringene dersom det er veldig viktig at alt fungerer 100% av tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Windows 10 noe for oss luditter med forandringsvegring som knapt har blitt vant med 8.1? Og da kun etter å ha lagt inn tredjepartsprogrammer som fikk det til å likne på versjonen før det igjen.

 

Ja, det vil jeg si. Windows 10 er det Windows 8 ville ha vært om de hadde hatt tid til å bli ferdig. og det ligner mer på Windows 7 også.

 

Windows 8 er hva som av og til skjer når Microsoft bestemmer seg for å scrappe en påbegynt versjon og begynner på nytt med nye prioriteringer. Akkurat samme som Vista. Halvferdig.

Lenke til kommentar

 

Er Windows 10 noe for oss luditter med forandringsvegring som knapt har blitt vant med 8.1? Og da kun etter å ha lagt inn tredjepartsprogrammer som fikk det til å likne på versjonen før det igjen.

Ja, det vil jeg si. Windows 10 sitt grensesnitt fungerer veldig bra.

 

 

Eneste må være at de kommer med en global dark theme etterhvert. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...