Gå til innhold

RYKTE: Nye lekkasjer: Slik blir Snapragon 820


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan kan den øke ytelsen på mobile min? Det er da ikke utskiftbar cpu på mobil.

 

Vi må kunne regne med å FÅ en ny mobil da - i følge overskriften. ;)

Eller kanskje vente på en project ara. ... som også tilsir at du må få deg en ny moblifon :p

Lenke til kommentar
Problemet skal siden være løst, men et dårlig rykte forsvinner ikke over natten.

 

*host*bullshit*host*  Kilde? Alle omtaler av telefoner med Snapdragon 810 utført av folk med peiling viser til at telefonen enten blir for varm, eller så reduseres hastigheten ved bruk såpass betydelig at den ikke er konkurransedyktig lenger. Det er en grunn til at LG valgte å gå for 808 i stedet i LG G4, siden den har to kjerner mindre. Dessverre har den også tregere GPU.

Lenke til kommentar

 

Problemet skal siden være løst, men et dårlig rykte forsvinner ikke over natten.

 

*host*bullshit*host*  Kilde? Alle omtaler av telefoner med Snapdragon 810 utført av folk med peiling viser til at telefonen enten blir for varm, eller så reduseres hastigheten ved bruk såpass betydelig at den ikke er konkurransedyktig lenger. Det er en grunn til at LG valgte å gå for 808 i stedet i LG G4, siden den har to kjerner mindre. Dessverre har den også tregere GPU.

Nå ser jeg ikke helt "bullshit" tingen din... Det eneste du skrev etterpå bare beviser det artikkelen skreiv?

Lenke til kommentar

Det jeg skriver er at problemet ikke er løst - brikken blir for varm, og å senke hastigheten er ikke en løsning. Det kan i beste fall beskrives som en nødløsning, siden det underliggende problemet fortsatt gjør at ting ikke fungerer slik det var tenkt og designet i utgangspunktet.En reelll løsning ville innebære at det ble laget en ny versjon 3 eller noe slikt som ikke blir så varm og kan kjøre i full hastighet hele tiden. Det finnes etter det jeg har hørt ikke, så derfor vil jeg gjerne at Tek faktisk dokumenterer påstanden deres når de påstår at problemet er løst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...