Gå til innhold

Solgte 30 000 OnePlus 2 på 64 sekunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange spekulerte i at oneplus1 var så billig som den var for å skape et navn. Det har de tydeligvis klart, selv om denne telefonen er dyrere og ikke noe spesielt interressant (etter min mening) så selger den som varmt hvetebrød.

 

Taktikken funket visst, vinnerne er vel selskapet bak telefonene og de som kjøpte den første til den latterlig lave prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange spekulerte i at oneplus1 var så billig som den var for å skape et navn. Det har de tydeligvis klart, selv om denne telefonen er dyrere og ikke noe spesielt interressant (etter min mening) så selger den som varmt hvetebrød.

 

Taktikken funket visst, vinnerne er vel selskapet bak telefonene og de som kjøpte den første til den latterlig lave prisen.

 

Så du mener de tar for mye når de tar 40% mindre enn alle andre for en telefon som på ingen måte er dårligere enn toppmodellene fra alle andre? JEg syns det er kult de beholdt prisen såpass lav jeg! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

mange kjøper opp for å selge vidre .ikke sjekket aliexpresss enda. Og kanskje er den å få kjøpt i landet jeg er på ferie i nå. Å ta 6k for denne i norge er helt latterig. Håper det ikke er for mange som er så dumme at de kjøper til den prisen .

 

6k er via en tredjepart som importerer og selger iregnet moms osv...

Lenke til kommentar

 

Mange spekulerte i at oneplus1 var så billig som den var for å skape et navn. Det har de tydeligvis klart, selv om denne telefonen er dyrere og ikke noe spesielt interressant (etter min mening) så selger den som varmt hvetebrød.

 

Taktikken funket visst, vinnerne er vel selskapet bak telefonene og de som kjøpte den første til den latterlig lave prisen.

Så du mener de tar for mye når de tar 40% mindre enn alle andre for en telefon som på ingen måte er dårligere enn toppmodellene fra alle andre? JEg syns det er kult de beholdt prisen såpass lav jeg! :D

 

 

På ingen måte dårligere enn andre toppmodeller?

 

Den har ikke NFC, har ingen form for hurtiglading eller trådløslading (tar over 3 timer å lade), støtter ikke usb 3.0, har mye lavere oppløsning en de andre flaggskipene (bortsett fra HTC M9). 

 

og det går ikke an å kjøpe den på normal måte..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...