Gå til innhold

Populær pirat-strømmetjeneste ble raidet av politiet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle forstår ikke at det er "like ille som å ta fysisk eiendom", fordi det bare er folk som ikke skjønner særlig mye som mener det er like ille.

 

AtW

 

Til hans forsvar sa han vel "like fornærmende". Det kan være mye som er like fornærmende uten å være like ille.

Lenke til kommentar

De kommer ikke langt med dette... Hadde gutta bak Popcorn time i sin tid bare holdt kildekoden for seg selv så hadde stengingen hatt en effekt.

Men de spredde den, så hvem som helst kan bli en "kloning" av dem, så det er meningsløst å jakte på dem.

 

"Meningsløst" er vel å ta i. Hvis de som oppretter slike tjenester blir tatt og straffeforfulgt så bør det virke avskrekkende på flere som ellers ville startet en liknende tjeneste.

Lenke til kommentar

Folk har glemt god gammeldags nedlastning eller? Jeg klarer ikke forstå hvorfor ikke filmbransjen kommer med ett tilbud som konsumeren ønsker. Vi ønsker ikke betale 140kr per pers for å se en film på kino lenger. Vel, noen ganger gjør vi det. Men ikke alle filmer ses på kino. Å kjøpe en DVD eller Blueray i 2015 er for min del totalt uaktuelt. De er for det første altfor dyre og for det andre må jeg lagre de en plass. Så enkelt det er med slikt digitalt er ikke ett fysisk medium lenger det majoriteten ønsker. Jeg kan streame Netflix og andre ting rett på TV, uten noen andre bokser koblet til. Jeg bruker aldri ulovlige streamingtjenester for jeg tror sjansen er stor for å bli tatt når disse sitene tas ned

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...