Gå til innhold

Se denne gjengen «speedrunne» for veldedighet i 160 timer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott dette, men tror det mangler en norsk null i artikkelen eller så er det en amerikansk for mye.

 

"Til nå har gjengen greid å samle inn over 100 000 dollar, noe som tilsvarer om lag 82 000 kroner "

 

You are correct, sir/lady! Skal fikse dette nå. :) Takk!

Lenke til kommentar

Dere er for sent ute med denne påminnelsen, det startet klokka 19.00 i går. Må si jeg er litt skuffet over det.

 

Edit; Kanskje ikke en påminnelse om at SGDQ startet det her, men det burde dere hatt.

 

1. Lag en twitchkonto.

2. Finn og følg GamesDoneQuick.

3. Slå på epost varsling.

4. ???

5. Profit.

Lenke til kommentar

Dere er for sent ute med denne påminnelsen, det startet klokka 19.00 i går. Må si jeg er litt skuffet over det.

 

Edit; Kanskje ikke en påminnelse om at SGDQ startet det her, men det burde dere hatt.

 

Vi burde nok ha gjort klar en sak i forrige uke som kunne ha gått ut søndag formiddag. Men for å være ærlig tok SGDQ meg på senga i år. Jeg visste at det skulle skje, men hadde ikke fått med meg akkurat når. Og jeg har stort sett ikke mulighet til å jobbe på søndagskveldene, dessverre. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dere er for sent ute med denne påminnelsen, det startet klokka 19.00 i går. Må si jeg er litt skuffet over det.

 

Edit; Kanskje ikke en påminnelse om at SGDQ startet det her, men det burde dere hatt.

Vi burde nok ha gjort klar en sak i forrige uke som kunne ha gått ut søndag formiddag. Men for å være ærlig tok SGDQ meg på senga i år. Jeg visste at det skulle skje, men hadde ikke fått med meg akkurat når. Og jeg har stort sett ikke mulighet til å jobbe på søndagskveldene, dessverre. :(

 

 

Ikke noe problem, men ikke la det skje igjen :nei:  :) :) :)

Lenke til kommentar

Dere er for sent ute med denne påminnelsen, det startet klokka 19.00 i går. Må si jeg er litt skuffet over det.

 

Edit; Kanskje ikke en påminnelse om at SGDQ startet det her, men det burde dere hatt.

 

Med tanke på at dette varer en uke i strekk og at samtlige runs kan ses når som helst i etterkant så er det vel ikke så veldig kritisk om påminnelsen kommer noen timer etter starten.

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Når det er en så stor hendelse i "miljøet" så synes jeg det er viktig siden gamer.no er en spillside. I dagens samfunn med vod's overalt så kan man se det meste i ettertid, er det ikke viktig å si ifra om noenting som sker live da??

 

Edit; Samma for meg, jeg ville bare påpeke det så gamer.no får litt "konstruktiv" kritikk :)

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dere er for sent ute med denne påminnelsen, det startet klokka 19.00 i går. Må si jeg er litt skuffet over det.

 

Edit; Kanskje ikke en påminnelse om at SGDQ startet det her, men det burde dere hatt.

Vi burde nok ha gjort klar en sak i forrige uke som kunne ha gått ut søndag formiddag. Men for å være ærlig tok SGDQ meg på senga i år. Jeg visste at det skulle skje, men hadde ikke fått med meg akkurat når. Og jeg har stort sett ikke mulighet til å jobbe på søndagskveldene, dessverre. :(

 

Det går bra, på vegne av chatmoderatorteamet for begivenheten takker jeg dere for å i det hele tatt dekke det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...