Gå til innhold

Multitasking mellom Windows og Linux


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare prisen ikke er til å bli skremt av da...

Pssst... det er noe som heter dcc+

men men, lovlig å laste ned i norge så lenge du ikke deler det ut *grin*

 

Liker norge slikt :love:

Det er lov å laste ned musikk og filmer til privat bruk. IKKE programvare.

 

Det er gjordt et eget unntak for datamaskinprogrammer i åndsverksloven slik at det er forbudt både å laste ned og å ha liggende ulovlig kopiert programvare.

Lenke til kommentar
Bare prisen ikke er til å bli skremt av da...

Pssst... det er noe som heter dcc+

men men, lovlig å laste ned i norge så lenge du ikke deler det ut *grin*

 

Liker norge slikt :love:

Det er lov å laste ned musikk og filmer til privat bruk. IKKE programvare.

 

Det er gjordt et eget unntak for datamaskinprogrammer i åndsverksloven slik at det er forbudt både å laste ned og å ha liggende ulovlig kopiert programvare.

Selvfølgelig er det ulovlig å laste ned warez

 

Dessutten heter det DC++ ikke DCC+ :grumpy:

Lenke til kommentar
Bare prisen ikke er til å bli skremt av da...

Pssst... det er noe som heter dcc+

men men, lovlig å laste ned i norge så lenge du ikke deler det ut *grin*

 

Liker norge slikt :love:

Det er lov å laste ned musikk og filmer til privat bruk. IKKE programvare.

 

Det er gjordt et eget unntak for datamaskinprogrammer i åndsverksloven slik at det er forbudt både å laste ned og å ha liggende ulovlig kopiert programvare.

Selvfølgelig er det ulovlig å laste ned warez

 

Dessutten heter det DC++ ikke DCC+ :grumpy:

jaja... nok om det. ulovlig og jeg gjorde en tabbe.

 

Lurer hva Linux skal gjøre?

Blir vel litt satt ut av spill

Lenke til kommentar

Jeg måtte spille Settlers II Gold for en mnd siden, og lastet ned Virtual PC (fra MS sine sider). Selv om det var greit i begynnelsen, så hadde det vært lettere å bare lagt inn de andre OS'ene på en annen disk, eller hatt en boot meny. Jeg kjørte W98 og FreeDOS under W2000, men 98 gikk tregt, og det var mange programmer den ikke ville kjøre.

Lenke til kommentar
Og sånn rent bortsett fra at dem ikke har tenkt å støtte Linux eller *BSD, så er jo dette utrolig interessant.

Nåverende verson fungerer glimrende med både linux og bsd den, ser ikke at de skal ta bort denne muligheten i fremtidige versoner.

Etter Microsoft kjøpte opp Connectix ble støtten for *NIX tatt bort. Så vidt jeg vet betyr det ikke at de legge teknologiske hindringer i veien, du får bare ikke noe hjelp for å få det til å virke. Betyr at man ikke kan bruke dette til noe seriøst med tanke på Linux. Du risikerer at hele greia brekker bare ved å oppdatere kjernen...

Lenke til kommentar

Ser at MS var ute i går og presiserte hva dem mente med 'støtte':

 

We don't support Linux, and we also don't support third-party applications. We direct customers to their Linux providers if they have an issue running Linux on Virtual PC, and if that Linux provider triages that issue as a Virtual PC bug and submits a bug report, we'll work with them to fix the problem. We're treating them like we treat third-party applications," she said.

 

http://www.eweek.com/article2/0,4149,1378274,00.asp

Lenke til kommentar

Det blir vel uansett litt feil å kjøre multios over windows, med mindre man skal spille tunge spill? Utover spillene ser jeg ingen opplagte fordeler med f.x linux på windows maskin. Motsatt derimot... linux på windows kan være fantastisk.

 

Hadde ikke gjort noe om windows kom med ext3 støtte heller... bortsett fra at man da risikerer at den begyner å føkke opp filsystemet der også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...