Gå til innhold

Denne ninjakatten skal fronte Windows 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hva skribenten mente med følgende utsagn. Det ble krøll for min del når jeg leste det:

 

 

 

.. nettforumet Deviant Art, med tilhørende tittel: Velkommen til internettet. Narhvalen er på sin side en referanse til frasen «The narwhal bacons at midnight», som brukes av Reddit-brukere for å identifisere andre brukere i offentligheten.
Endret av G
Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg hva skribenten mente med følgende utsagn. Det ble krøll for min del når jeg leste det:

 

 

 .. nettforumet Deviant Art, med tilhørende tittel: Velkommen til internettet. Narhvalen er på sin side en referanse til frasen «The narwhal bacons at midnight», som brukes av Reddit-brukere for å identifisere andre brukere i offentligheten.

Ja det lurte jeg på også?

 

Bacons er sikkert et ordspill på beckons (a la Jules Verne 20000 leagues under the sea), men hva det har med å identifisere andre brukere i offentligheten er et mysterium?

Et kjapt google-søk sier at det var en episode på en lufthavn i USA der noen leter etter andre Reddit-brukere på lufthavnens WIFI for noen år siden som ledet dette uttrykket til å bli et Reddit-meme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...