Gå til innhold

Snart kommer de 3D-skrevne missilene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er vel ikke noe nytt. Elektronikken og eksplosivene må jo fikses på tradisjonell måte så 80% er misvisende. Gjelder de 80% kun skroget og andre plastdeler eller gjelder det mer avanserte deler også?

Denne artikkelen var litt laber synes jeg, lite info og presentert som en "stor" nyhet :thumbdown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel ikke noe nytt. Elektronikken og eksplosivene må jo fikses på tradisjonell måte så 80% er misvisende. Gjelder de 80% kun skroget og andre plastdeler eller gjelder det mer avanserte deler også?

 

Denne artikkelen var litt laber synes jeg, lite info og presentert som en "stor" nyhet :thumbdown:

80% av alt som postes på tek.no er misvisende. Det kalles klikkprostitusjon og er pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

Endret av Henrik2k
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hehe, trist men sant. Jeg har nesten sluttet å lese artikler her og de få jeg gidder lese skummer jeg bare gjennom. Begynt å bruke tiden min på bedre ting, som å lese Se & Hør.

 

Edit; Gamer.no er fortsatt ganske bra.

Endret av Dante's Inferno
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I og med at dette ikke dekker nyttelasten, og man snakker om missiler og da trolig med et sprenglegeme som nyttelast, så kan det være greit å ha i bakhodet at denne utgjør rundt 30-50% av vekten.

Tar man f.eks. en god gammal Tomahawk cruise missil, så veier den typisk 1300Kg (1600 m/booster), som inkluderer nyttelasten (conventional warhead) på 450Kg. Den får man ikke 3D-printet ennå, så da må de 80% dreie seg kun om fartøyet nyttelasten transporteres i.

Endret av xRun
Lenke til kommentar

 

Dette er vel ikke noe nytt. Elektronikken og eksplosivene må jo fikses på tradisjonell måte så 80% er misvisende. Gjelder de 80% kun skroget og andre plastdeler eller gjelder det mer avanserte deler også?

 

Denne artikkelen var litt laber synes jeg, lite info og presentert som en "stor" nyhet :thumbdown:

80% av alt som postes på tek.no er misvisende. Det kalles klikkprostitusjon og er pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

 

Derfor man må bruke Adblock på slike sider. :p

Lenke til kommentar

 

 

Dette er vel ikke noe nytt. Elektronikken og eksplosivene må jo fikses på tradisjonell måte så 80% er misvisende. Gjelder de 80% kun skroget og andre plastdeler eller gjelder det mer avanserte deler også?

 

Denne artikkelen var litt laber synes jeg, lite info og presentert som en "stor" nyhet :thumbdown:

80% av alt som postes på tek.no er misvisende. Det kalles klikkprostitusjon og er pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

 

Derfor man må bruke Adblock på slike sider. :p

Nå er det vel artikkelenes innhold det faktisk snakkes om, og lykke til med å adblocke det! ;)

 

Et par av oss er jo "lojale" lesere og betaler for Tek. Tror spesielt vi ergrer oss over mangelfulle/lite utdypende artikler..

Endret av IT_Predator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Dette er vel ikke noe nytt. Elektronikken og eksplosivene må jo fikses på tradisjonell måte så 80% er misvisende. Gjelder de 80% kun skroget og andre plastdeler eller gjelder det mer avanserte deler også?

 

Denne artikkelen var litt laber synes jeg, lite info og presentert som en "stor" nyhet :thumbdown:

80% av alt som postes på tek.no er misvisende. Det kalles klikkprostitusjon og er pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

 

Derfor man må bruke Adblock på slike sider. :p

Nå er det vel artikkelenes innhold det faktisk snakkes om, og lykke til med å adblocke det! ;)

 

Et par av oss er jo "lojale" lesere og betaler for Tek. Tror spesielt vi ergrer oss over mangelfulle/lite utdypende artikler..

 

Derfor de må straffes. Skal de ha betalt, så får de lage ordentlige artikkler.

 

Om jeg betaler for noe, så vil jeg ha kvalitet tilbake. ;)

Lenke til kommentar

pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

 

Ja, det er blitt altfor tabloid, føler jeg leser en tech-utgave av vg.no. :/ Savner gode gamle hardware.no.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

pengegriske investorers måte å hore ut mediehus dem invisterer i for å hurtigst mulig tjene penger på sin korte investeringshorisont og stikke av med profitt og etterlate mediehuset i rennestenen med dårlig rykte.

Ja, det er blitt altfor tabloid, føler jeg leser en tech-utgave av vg.no. :/ Savner gode gamle hardware.no.

 

teknofil.no er blokkert hos meg i tilfelle jeg skulle komme til skade å trykke meg inn på en av artikklene :)

Edit: de har som regel de mest meningsløse artiklene 

Endret av MongoMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...