Gå til innhold

ANBEFALING: De beste bærbare PC-ene til høsten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Lenovo kommer jo med Flex 2 og Yoga Pro 2 også. Hvordan er disse mot Yoga 500 som nevnes her?

 

Ellers er vel Dell Inspirion 7000 et godt valg her til under 5000?

 

Lenovo kommer jo med Flex 2 og Yoga Pro 2 også. Hvordan er disse mot Yoga 500 som nevnes her?

 

Ellers er vel Dell Inspirion 7000 et godt valg her til under 5000?

 

Yoga 500 har 14'' skjerm. Yoga 3 Pro, 2 og 2 pro leveres med 13'' og flex 15,6''. Yoga 2 pro er fjorårets modell og er vel utgått? Yoga 3 pro er superslank, har qhd-skjerm, core-m prosessor (som MacBook), er priset fra ca 10k og kan sees på som en premium ultrabook.

 

Så vidt jeg ser er yoga 500 tilgjengelig i 2 utgaver hos Elkjøp i hvert fall. Fra 4995 med pentium og 4gb ram til 7995 med i5 og 8gb ram.

 

For den jevne studenten er 4995-varianten ofte god nok og gir mer enn nok ytelse til Internett, oppgaveskriving, filmtitting, musikk, epost og slikt. Denne ligger ikke i premiumnivået, men du får likevel meget god skjerm, lys i tastatur, ac-nett, ssd og lignende til en meget god pris. Byggekvaliteten kjennes også bra ut sammenlignet med andre maskiner til rundt 5k.

 

 

For min del ville jeg nok aldri kjøpt laptop i denne prisklassen fordi jeg setter pris på kvalitet. likevel, med disse modellene som artikkelen beskriver så får jeg heller ikke dårlig samvittighet av å anbefale de til venner/familie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...