Gå til innhold

  

2 stemmer

  1. 1. Hvem ønsker dere se mer av?

    • Shandi sin bror Alex Psyrem
      0
    • Ulvehunden Zako
      2


Anbefalte innlegg

Mye av det jeg nevner her står også på forsiden min.

Hvis du er nyskjerrig: Se signaturet mitt (2).

Fantasien min er stor, jeg bruker den når jeg skal tegne, fantasere, male, skrive og drømme. Her kan dere lese deler av mine historier. Vær obs på at: De er ikke helt renskrevet samme med gramatikken. Hvær så snill ikke på peke skrive feilene mine. Vis det er noe dere ikke forstår, så si i fra så skal jeg prøve det beste i å forklare. 22.gif22.gif Jah foresten, her kommer jeg kun til å dele ut delvis av historiene mine.  Må jo ha noe hemmelig, hvis den dagen kommer til jeg trykke ei bok av noen av disse historiene jeg legger ut. 31.gif31.gif Siden jeg ikke er ennå kjent forfatter, så del gjerne ider og forbedringer. Så får jeg se om jeg kommer til å bruke dem. 29.gif52.gif

 

Jeg skriver i alle sjangre. Fra erotiske til barne historier +mm. Liker aller best å skrive grøsser, sci-fi og erotikk. Sjangerene nevner jeg i helt øverst til venstre gjørne av historiene i blåt skrift. Så ser der hvis du har neon intresser for sjangrene. Prøver også skrive litt fakta og essay historier. Sånn at det blir vis balanse melleom fantasi og virkelig het. 29.gif52.gif

 

Om Sfærens Rift:

Startet med dette prosjektet mellom 2011 ⇒ 13.Jan.2012 Har likt å skrive helt siden jeg var liten av. Samlingen min blir bare større og større og mer usortert og viste ikke helt hvor jeg skal gjøre av det. Så en dag i 2011 kom jeg på en ide for å samle dem alle opp på ett sted, er at jeg lager en "tenkt boks" med nevnet Sfærens Rift.

Slik har jeg tenkt med den; det er mange småe historier med mange unike røde tråder. Altså alle småe historiene er over hode ikke like. Det skal også være store historier i den (snakker så klart om siden min nå) også ikke bare småe og tidligere historier som jeg har skrevet. Ser allerede at Sfærens Rift er blidt stor. Faktisk er Sfærens Rift mitt andre store prosjekt. Mitt første store prosjekt har jeg kalt for Fantasi Slektstreet. Det prosjektet har jeg alle rede hevet inn i Sfærens Rift. Og er i tillegg kjærnen i hele den "tenkt boksen".

Hvordan jeg kom på navnet? Jo, nå skal du høre: Det vi omgir oss i heter faktisk Sfæren, det samme tenkte jeg med historiene minne også. Derfor valgte jeg det navnet. Men for å få en fast omgivelse med historiene mine, da tenkte jeg; hvorfor ikke lage en rift i sfæren. Som egentlig ikke lar seg gjøre i virkeligheten da. Nå i etter tid ser jeg faktisk målet mitt med dette prosjektet. På grund av logoen jeg har tegnet til Sfærens Rift. Er en form for skrift logo. Det er alla det samme, bare med skrift istedenfor et enkel bilde. Der har jeg oversatt Sfærens Rift på engelsk og tilføyd litt ekstra, Spheres Crack Mysterious. I forkortelse blir det SCM. Målet mitt er faktisk å prøve å få mitt andre prosjekt til å bli til noe enda større. Altså et produsent som lager spill, bøker, film, osv. Eller et privat produsent der jeg selger historiene mine til andre produsenter. Tror heller at jeg satser på det siste, det blir mye styr og arbeid med den første. Også må jeg ha ekstra hjelp får å få det til. Hjelp må jeg ha uansett.

 

Om Kallenavnet mitt:

Om dere lurer på kallenavnet mitt. Så er det artist navnet mitt. Har det samme kallenavnet på se_signatur (1) også. Det er min egen prosjekt jeg holder på med i fritiden. Og ønsker at det skal bli noe mer en det den er. TheDarkSeeds se_signatur (1) tenkte jeg ha også som et side prosjekt. For å vise hva jeg faktisk driver på med. Sånn i det siste peker ikke kallenavnet mitt mot det jeg faktisk gjør på se_signatur (1). Det vil komme etter tid. Veldig vanskelig å si helt når det skjer. Med andre ord; så har jeg ikke erfaring med å lage egne videoer enda, og hvordan jeg skal gjøre det. Sånn jeg kan legge inne der.

 

Annet:

Her kan dere bli bedre kjent med personene jeg tar med i historiene mine. Er også en del av dette side prosjektet mitt. Tenke at det skal være tre deler, ikke mer.

Her er det noen smakebit fra mine egne videoer.

 

Hvis dere vil komentere, så komenter under denne tråden:

Diskusjon om/rundt mine Skriverier

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

post-382108-0-75686000-1437303277_thumb.jpg

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreløpig vil jeg komme med nye sensasjon (3) her til se_signatur (2). Hvis du er nyskjerrig da. :wee::D

Den nye sensasjon (3) den handler om en ulvehund med navn Zako. Han vil møte på en rødulv med navn Izira. Uner demmes eventyr vil dokke opp mye mystisk på veien. På vei mot noe veldig ukjent å og farlig.

Og er en barne fortelling.

 

NB: Det tar ca. 1 til 1 og en halv uke fra se_signatur (4), til jeg legger ut en ny historie. For dere som er utolmodig, må nok smøre dere med tolmodighet.

 

En liten smake bit her:

I en stor urørt regnskog befinner vår venn ulvehunden Zako seg. En blanding av en abyssinsk ulv og svarthåret collie. En rase som heter svart-abyssinsk ulv. Han er den eneste unike ulven i denne skogen, hans generasjon har vært igjennom en voldsom tid, frem til nå. Zako er den eneste i rasen sin som lever dobbelt liv. Krishna Devata er hans nye eier. Ho har en enorm eiendom, dem er nødt å passe seg for krypskyttere. Men det er en annen historie. Vi holder oss innen for denne grensen.

 

Langt inni den urørte og bevoktete regnskogen bak en enorm stein, solen skinner såvidt igjennom trærne, rett ved grensen. Skjer det noe rart sånn man ikke kan forstå. Jo nemmere man kommer vil man føle noe man ikke kan forklare. Det er akkurat sånn om man blir forstyrret til sinns og evnen til å bevege seg går bort, man er totalt hemmet. Så får man en fornemmelse om noe som åpner seg, en slags rift man ikke kan se. Det er noen der, en ung rødulv. Det er som om den har fått litt av menneskenes atferd. Den går på fire, oppfører som en vanlig ulv. Men den tenker som mennesket og snakker som mennesket, og er like klok.

 

7 stein kast unna får Zako en fornemmelse om denne ubudne gjesten. Og følger etter dens lukt. Og legger merke til at denne gjesten kommer mot ham. Og skjønner ikke hva som skjer, og blir gradvis lemmet. Bare 3 stein kast igjen, så kan han se hvem det er som kommer. Rødulven ser ham også nå.

 

Hvis du vil vite mer så ta en titt se_signaturet (2) Hvis du er nyskjerrig. :closedeyes: :wee: :D

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Familie / Barn


 


Skogens Ødeleggelse


Det ensomme treet


Plassering: 1


Året er 2008 den 29. feb.


 


Se langt inn i skogen til du finner et tre som står helt alene. Den står på skakke, retningen mot et høyt fjell. Vinden blåser, bladene rister lett. Den føler vindens bris, blåser fra nord-vest. Den skulle ønske at arten fikk være i fred. Treet ser at skogen minskes stadig vekk.


 


Treet sin nabo er større, som er bare 12 meter unna. Men dem er mer, skrokkat, gamle og ødelagte. Etter menneskenes avfall. Treet tenker for seg selv hvær gang han ser dem. "- Vil ikke bli som dem. Vil heller bli et vakkert og flott tre sånn alle kan beundre meg."


 


Plutselig kom det lite ekorn som klatret opp på stammen hanns, for å finne seg mat.



  • Hva er det du gjør lille ekorn? Spurte treet snilt.




  • Ungene og jeg er sultne. Så jeg er på matjakt. Går det greit at jeg tar litt? Spurte ekornet høflig.




  • For all del, bare ta. Smilte treet.



 


Så for ekornet susende med mat i munnen hjem til ungene sine. Treet ser opp mot den store blåe himmelen solen går ned mot øst og tenker. "- Tenk at jeg fikk besøk i dag. Det er ikke ofte jeg får det. Skulle ønske at jeg fikk oftere besøk." Sukket han tungt.


 


Dagene gikk, år gikk til år. Igjennom alle de årene hadde han ekstremt lite besøk. Og ønsken om å bli stor og flott og bli sett ble bare større og større. Skogen selv ble bare mindre og mindre. Nå er naboene til treet borte for altid. Menneskene har nå styrt i gjennon disse årene. Det er heller ikke lenger mykt og behagelig gress sånn det var før, sånn dyrene kun rulle seg ned i vis de ville, nå er det bare tørt sanddyne som er igjen på bakken nå.


 


Treet føler seg stadig mer alene. Årene tar på, treet ser at det er begynt å bygge i ommråden, menneskenes utvikling begynner å vokse farlig fort. Utrolig nokk har dem ikke tatt vennen våres treet ennå. Bare noen få talls år nå er det kun bygninger rundt ham. Og begynner å merke til en forferdelig forurensing etter bilene som kjører hit og dit der nede på bakken. Nå har det blidt så ekstremt med skitten luft at treet våres har fått feber.


 


Til og med noen få tall av menneskene hærper på treet. Knekke greinene på ham og lager stygge arr i barken. Dem skulle skamme seg.


 


Først nå innser treet at drømmen hans vil aldri gå i oppfyllelse.


 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sjekk ut flere av historiene mine på se_signatur (2). :wee: :D ;)


Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Nevner gjerne igjen at jeg vil komme med nye sensasjon (3) her. Denne sensasjonen er faktisk ment for side prosjektet mitt. Hvis du er nyskjerrig for flere historier se gjerne signaturet mitt (2). :wee::D

Den nye sensasjon (3) den handler om et for tapt sjel. I et regnskog der den vandrer. Søker etter hjemmet sitt sånn den har forvillet seg fra. Vil den klare å finne hjemmet sitt igjen?

 

NB: Det tar ca. 1 til 1 og en halv uke fra se_signatur (4), til jeg legger ut en ny historie. For dere som er utolmodig, må nok smøre dere med tolmodighet.

 

PS: Si gjerne hva dere synes om historiene mine. Setter pris på det. :D:wee: :yes: Komenter det under denne tråden her: Diskusjon om/rundt mine Skriverier.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Grøsser og Familie / Barn - For Diskusjon.no (FD)

 

 

FD

 

Den Fortvilte Skogen

Skogens Forbannelse

Plassering: 1

For lenge lenge siden inni en tett regnskog. På en varm solskinns dag med et hvit sky teppe lagt over himmelen. Vandret det fortvilt og forvirret skjel, ingen viste hvem denne sjelen var. Den prøvde stadig å leite fortvilt etter sitt hjemmet. Med ingen respons. Man kan se at den snakker for seg selv. Den som nærmer seg denne skogen vil høre dens stemme, rope om hjelp. Man vet rett og slett ikke om sjelen er et barn, voksen, gutt eller jente. Et menneske er det i vært fall.

 

Man kan høre at den snakker om sitt yngre stadige. Og hvem i huleste er det den snakker til?

Den sier at den levde ved gården når den var yngre. Hadde mange venner da. Så en dag; sier den. Gikk den forbi elven ikke langt unna denne skogen. Med en gang den kom nærmere regnskogen. Var det noe den ikke kunne forstå. En merkelig energi kom fra skogen. Det var som om den ble dratt med. Og ble redd.

 

Plutselig ble den avbrutte og hørte noe som kom inn mot skogen. Det var en ung kvinne.

  • Hvor er du? Jeg vil gjerne hjelpe. Roper kvinnen. Og får nullrespons.

  • Hvor er du? Roper hun igjen, fortvilt.

Og prøver fortvilt i å leite hvor stemmen kommer fra. Skogen er ganske tett. Jo mer ho leiter jo mer forvirret blir ho også. Har allerede godt seg vill. Til og med sjelen prøver også leite hvor ho igjen befinner seg. Jo nærmere de kommer vær andre, vil det danne et slags vegg mellom dem. Så står de ved øye med øye. Det er som om å se et speilbilde av seg.

  • Snodig, denne rare speilveggen var ikke her før!! Og et speilbilde av meg. Undret dem begge.

  • Er det virkelig her stemmen kommer fra? Spurte dem begge til seg selv.

Og begynte forsiktig å berøre veggen. Med det samme ved berøring ble dem begge dratt inn og veggen knustes. Ble helt borte fra denne verden. For dem begge virket veien enda lengre nå en før. Og skjønte ingen ting hvor dem har havnet hen.

 

Men nå er det to skjeler som vandrer i denne store regnskogen. Og sjansen for å få større napp. Men denne gangen var det en far og hans datter. Opplevde det samme rop om hjelp men denne gangen to som gjorde det. Og igjen møte de også på speilveggen. Men denne gangen var det kun speilbilde av ungens sinn far. Ungen manglet sitt spillbilde og plutselig observerte noe rart ved veggen. Det var bare ungen som kunne se det, at noen prøvde å komme seg ut av veggen. Det så ut som en ung kvinne. Faktisk var det den første sjelen som prøvde å finne veien ut.

Det var nesten den klarte det. Og ble dratt inn igjen. Ungen ble redd, med det samme ho prøvde og få far sinn oppmerksomhet. Hadde han allerede berørt speilveggen og forsvant inn i den. Og veggen ble knust. Der stod ungen helt alene i den store skogen. Fortvilt og redd.

 

Faren hennes kunne fortsatt se henne men ho ikke han. Han prøvde alt for å kommunisere med henne. Det var vanskelig for ho å høre ham på grunn av de andre to ropte etter hjelp munn på vær andre. Det tok tid til ho fikk følelsen at faren var ved ho fortsatt. Ho hadde null anelse hva ho skulle gjøre nå. Der satt ho på en stein, redd og fortvilt. Så vidt man kunne se himmelen der ho satt. Håpløst å finne veien ut av skogen i tillegg. Jo mer faren hennes hang rundt henne, jo mer kunne ho høre ham. Men kunne fortsatt ikke se ham. De andre sjelene roper fortsatt nådeløst etter hjelp.

 

  • Pappa, får dem til å slutte. De har ropt om hjelp i flere timer nå. Jeg holder ikke ut lenger, sånn som de skriker.

  • Jeg skal se hva jeg finner ut. Ta det med ro min kjære. Bare sitt her og vent, jeg blir ikke lenge borte.

  • NEEI, ikke dra. Begynte ho og gråte enda mer.

  • Jeg må, hvis vi skal komme oss vekk herfra. Så ta det med ro, jeg lover deg. Jeg blir ikke lenge borte. Prøvde han å roe ned sin datter.

  • Okei. Snufset ho.

Så prøvde far fortvilt i å hjelpe sin datter. Han prøvde å leite etter spor. Han fant faktisk noe interessant. Det var et skriftrull, men oppdaget med en gang at den var ikke i den dimensjon han var i, men hennes. Og dro tilbake til sin datter.

 

  • Ser du, du kan stole på meg. Ble ikke så lenge borte. Smilte han til henne. Selv om ho ikke kunne se det, så kunne ho føle at han gjorde det.

  • Jeg så at det kom flere som ble dratt inn i speilverden, pappa. Tre nye. Dem hørte tydelig vis rop om hjelp.

Dem hørte faktisk både henne gråt og de som rop om hjelp. En av de tre ble ikke dratt inn som henne.

  • Hva gjør du Thea?

  • Snakker med min far. Du kan ikke se ham, men høre ham. Han er også fanget som alle de andre. Veder, så du også en som prøvde å komme ut av speilverden?

  • Ja, det gjorde jeg. Men jeg så to som prøvde å komme seg ut. En ung kvinne og en mann.

  • Åh.

  • Thea, jeg fant noe. Og trenger deres hjelp. Avbrøt Thea's far.

  • Okei.

  • Jeg kan faktisk ikke høre ham. Hva sier han!!

  • Han har funnet noe Veder og trenger våres hjelp.

  • Okei, jeg skjønner.

Så viste far dem veien, nå begynner dem å få knapp med tid. Stadig flere blir fanget i speilverden som fluer. Nå er det 5 som er blidt fanget. Og 3 personer som prøver å komme seg ut. En av de tre er Thea sin far. Jo flere sjeler som blir reddet, bygges det også opp gradvis et speilvegg. Det er slik speilveggen ble opprinnelig dannet.

 

Så var dem fremme der skriftrullen var.

  • Jeg vil at en av dere skal se nærmere på den rullen.

  • Okei, jeg kan godt ta den opp og se på den. Sa Veder.

Så ble Veder overasket at han også kunne høre hem nå og sa.

  • Hei, jeg kan høre deg nå.

  • Ja, jeg sa jo det. Nå hva står det? Smilte Thea underlig.

  • Det står; Dere som har funnet meg kan også redde de som er fanget. Men det vil koste tid,

    det vil alltids komme flere. Fort dere før det hoper seg opp. Det er kun dere som kan redde menneskeheten. Gå til enden av skogen, retningen har ingen ting å si, siden dere har godt dere vill allerede. Dere vil finne en gravstein. Si formelen opp der.

  • Okei, la oss dra dit.

 

Så gikk de alle tre mot skogens ende. Under vandringen møtte de på flere som sånn dem. Når dem kom frem. Var det 6 av dem. 12 fanget. Så plasserte Veder seg foran gravstøtten og sa formelen høyt. De andre stod i sirkel rund gravstøtten og hold hender. Plutselig slo det ned et blått lyn og formet seg med sirkelen som et pentagram. Så åpnet speil veggen seg og der kom dem to og to ut uskadet ut.

  • Endelig fri ropte nesten alle av dem.

  • Hit skal jeg ikke vandre flere ganger.

 

Så kunne dem vandre hjemover og levde fredelig i sine lykkelige dager.

 

Slutt.............^^

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Grøsser / Magi – For Diskusjon.no


 


FD


 


Qna Del: I


Og spøkelsefamilien


Plassering: 1


I en nedlagt kirke går bor det en liten spøkelse familie på 3. Under en fullmåne, himmel med et teppe av dis. Trærne virker lang og spinkel i mørket der dem svaier med vinden. Døden for den lille familien gikk fort, dem vet heller ikke at de er døde. For dem er det et helt vanlig dag. Og skjønner ikke hvorfor de er på en kirkegård. Gravstøttene demmes blir fort oversett. Og begynner å vandre hjemover uten å legge merke til at de faktisk ikke hadde lenger bil. For dem har dem kjørt dagen etter. En kortsund etter legger ungen merke til det, at det er noe som manglet.



  • Mamma, hvor er bilen våres!! Og min lille bamse Shaso, hvor er ham!! Snufset ho.




  • Bil!! Jah, der sier du noe min lille blomst. Vi skal nokk finne det ut skal du se.




  • Hvor parkerte vi den sist da! Av brøt far.




  • Jeg kan ikke huske hvor vi parkerte den. Sa mor underlig.



 


På veien hjem observerte de en bil som lignet på demmes bil kjørte forbi dem. En liten familie satt også inni den. Akkurat der og da når de passerte vær andre. Så jentungen bamsen sin i lag med ei annen jente i bak settet i bilen. De fikke faktisk øye kontakt. Inni bilen, skvatt jentungen voldsom når de fikk øye kontakt.



  • Hva var det, skrek ho til foreldrene sine. Og klemte hardt på bamsen sin Shaso.




  • Hva er det Qna? Sa mor.




  • Kary, jeg så et spøkelse. Sa Qna liv redd til mor.




  • Ikke nå igjen. Ro ned min kjære, det er bare noen timer til så er vi ved sykehuset, sa far bestemt bak rattet.




  • Javel, Shan. Snufset Qna og redd.



 


Akkurat der og da de passerte vær andre kolliderte to dimensjoner med vær andre. Gravstøttene til den lille spøkelsefamilien, både eksisterer og ikke eksisterer på samme tid. Det er ca. 7 år mellom de to dimensjonene.


 


På veien mot sykehuset, mentalsykehuset. For å skjekke ut hva som faktisk feiler Qna, hun har hadt en rar oppførsel siden hun ble født. Og er nå i 13 års alderen. Opserverer offte en spøkelse av seg selv. Det varierer veldig, noen ganger tar det ca. opp til 2-3 uker med frihet. Så er det pånn igjen med redsel og frykt.


Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...