Gå til innhold

SNIKTITT: Call of Duty: Black Ops 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste måten å se om det er noe er å teste det. Min personlige rangering av CoD-spill er som følger.

 

1: Black Ops

2: Black Ops 2

3: Modern Warfare 2 (Spilte den mer enn første MW som har litt å si)

4. CoD 3

5: Resten

BO2 er det spillet jeg var desidert best i, og er vel det online-spillet jeg har hatt best prestasjon i. Har nok hatt litt å si på hvor godt jeg liker det. Fin feeling av spillet.

 

Ghosts var elendig, Advanced Warfare likte jeg heller ikke. Blir dette bedre? Håper det. De kan love så mange kule ting de bare vil, men om det føles feil ut eller flyten i spillet ikke er til min smak så er det ikke kjøp.

 

Håper jeg får testet det litt. De kjører nok ingen Beta, men kanskje jeg får lånt spillet før evt. kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zombies kommer nok til å være eneste grunnen for meg til å kjøpe dette. Elsker spillmodusen da jeg foretrekker co-op langt mer enn versus. Grunnen er vel at jeg ikke er så flink, er mer en "casual gamer", og tempoet i COD multiplayer blir litt feil for meg. I tillegg føler man ikke stort lagtilknytning selv i de lagbaserte modusene. Det er et spørsmål om hvem som kan løpe rundt og spraye om seg med flest kuler virker det som mange ganger.

 

Så jeg er ingen stor fan av COD-oppskriften personlig, foretrekker BF (har dog ikke prøvd Hardline med overlegg, da dette virker til å være en tilnærming til COD). Men jeg elsker Zombies, og for min del holder det for å betale for spillet når det kommer. Håper bare at det blir mer interessant storyline enn i BO2, likte de originale figurene samt settingen best. Større mulighet for karakterisering (noe lignende Ghosts sin Extinction) hadde vært kult.

Lenke til kommentar

Zombies kommer nok til å være eneste grunnen for meg til å kjøpe dette. Elsker spillmodusen da jeg foretrekker co-op langt mer enn versus. Grunnen er vel at jeg ikke er så flink, er mer en "casual gamer", og tempoet i COD multiplayer blir litt feil for meg. I tillegg føler man ikke stort lagtilknytning selv i de lagbaserte modusene. Det er et spørsmål om hvem som kan løpe rundt og spraye om seg med flest kuler virker det som mange ganger.

 

Så jeg er ingen stor fan av COD-oppskriften personlig, foretrekker BF (har dog ikke prøvd Hardline med overlegg, da dette virker til å være en tilnærming til COD). Men jeg elsker Zombies, og for min del holder det for å betale for spillet når det kommer. Håper bare at det blir mer interessant storyline enn i BO2, likte de originale figurene samt settingen best. Større mulighet for karakterisering (noe lignende Ghosts sin Extinction) hadde vært kult.

 

Det er ikke zombier i Call of Mass Effect, de er husks

Lenke til kommentar

 

Zombies kommer nok til å være eneste grunnen for meg til å kjøpe dette. Elsker spillmodusen da jeg foretrekker co-op langt mer enn versus. Grunnen er vel at jeg ikke er så flink, er mer en "casual gamer", og tempoet i COD multiplayer blir litt feil for meg. I tillegg føler man ikke stort lagtilknytning selv i de lagbaserte modusene. Det er et spørsmål om hvem som kan løpe rundt og spraye om seg med flest kuler virker det som mange ganger.

Så jeg er ingen stor fan av COD-oppskriften personlig, foretrekker BF (har dog ikke prøvd Hardline med overlegg, da dette virker til å være en tilnærming til COD). Men jeg elsker Zombies, og for min del holder det for å betale for spillet når det kommer. Håper bare at det blir mer interessant storyline enn i BO2, likte de originale figurene samt settingen best. Større mulighet for karakterisering (noe lignende Ghosts sin Extinction) hadde vært kult.

 

 

Det er ikke zombier i Call of Mass Effect, de er husks

Har ikke spilt/sett Mass Effect, så jeg tar desverre ikke referansen.

Lenke til kommentar

Kunne like gjerne vært en expansion til advanced warfare. COD har nok passert sin storhetstid og må nok se seg gruset av et battlefield i starwars universet denne høsten

Nå er jo de to spillene utviklet av to forskjellige selskap. Så lenge folk kjøper COD så blir det solgt COD. Omtrent som iPhone egentlig. Ikke så mye nytt mellom hver gang, men folk kjøper lell.

Lenke til kommentar

Folk som "rater" black obs over Modern Warfare 2 har ikke peiling.

Modern Warfare 2 er i mine øyne fortsatt tidenes FPS spill. Sån går det når Activision sparker sine beste ansatte xD

 

Black obs spillene fra treyarch ser gamle og utdaterte ut, kommer nok aldri til å røre black obs igjen.

Det eneste jeg kan like er Zoombie mode...

Lenke til kommentar

Det er ikke EN ting som trenger å bli forandret for at COD skal bli bra, det er helheten.

Kvantitet over kvalitet, det er vell 23 COD-spill gitt ut de siste 10 årene, sammenlign det med Counter-Strike som er gitt ut 3 ganger over de siste 12 år..

 

Det er så synd at så mange Nord-Amerikanere er satt fast i konsoll-tiden som sluttet for mange år siden, da kan COD bli gitt ut og nesten ha garantert bra salg selv om spillet er ræva, fordi "det er COD jo, må jo ha COD", hadde de ikke vært satt fast hadde de kanskje ikke betalt for produkter som er ræva, hver eneste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Folk som "rater" black obs over Modern Warfare 2 har ikke peiling.

Modern Warfare 2 er i mine øyne fortsatt tidenes FPS spill. Sån går det når Activision sparker sine beste ansatte xD

 

Black obs spillene fra treyarch ser gamle og utdaterte ut, kommer nok aldri til å røre black obs igjen.

Det eneste jeg kan like er Zoombie mode...

Eneste måten mw2 er i det hele tatt spillbart underholdningsmessig er om du fjerner halve spillet, Black Ops 1 og 2 var milevis bedre enn mw2 med mindre du løp rundt som en høns med sniper.

Lenke til kommentar

Folk som "rater" black obs over Modern Warfare 2 har ikke peiling.

Modern Warfare 2 er i mine øyne fortsatt tidenes FPS spill. Sån går det når Activision sparker sine beste ansatte xD

 

Black obs spillene fra treyarch ser gamle og utdaterte ut, kommer nok aldri til å røre black obs igjen.

Det eneste jeg kan like er Zoombie mode...

Du høres enten ut som et nett-troll eller en ti-åring, men greit, jeg biter på.

 

Greit nok at du liker MW2 over BO, men å si at noen ikke har peiling er teit og har ikke noe for seg i en slik debatt. Det er mange grunner til at folk liker Treyarch-spillene foran de andre, og grafikken har alltid sett bedre ut enn det forrige COD-spillet, så du kan ikke klage på det heller. 

 

Forresten, så heter spillet "Black Ops", ikke "Black Obs". Det heter "Zombie", ikke "Zoombie". Skal ignorere de andre skrivefeilene dine.

Lenke til kommentar

 

Folk som "rater" black obs over Modern Warfare 2 har ikke peiling.

Modern Warfare 2 er i mine øyne fortsatt tidenes FPS spill. Sån går det når Activision sparker sine beste ansatte xD

 

Black obs spillene fra treyarch ser gamle og utdaterte ut, kommer nok aldri til å røre black obs igjen.

Det eneste jeg kan like er Zoombie mode...

Du høres enten ut som et nett-troll eller en ti-åring, men greit, jeg biter på.

 

Greit nok at du liker MW2 over BO, men å si at noen ikke har peiling er teit og har ikke noe for seg i en slik debatt. Det er mange grunner til at folk liker Treyarch-spillene foran de andre, og grafikken har alltid sett bedre ut enn det forrige COD-spillet, så du kan ikke klage på det heller. 

 

Forresten, så heter spillet "Black Ops", ikke "Black Obs". Det heter "Zombie", ikke "Zoombie". Skal ignorere de andre skrivefeilene dine.

 

Grafikken har alltid sett bedre ut, bedre ut en hva da?

Grafikken på treyarch spill er fortsatt søppel..

 

Edit: Black obs serien er for kids, vi litt eldre holder oss til MW spillene.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

 

 

Folk som "rater" black obs over Modern Warfare 2 har ikke peiling.

Modern Warfare 2 er i mine øyne fortsatt tidenes FPS spill. Sån går det når Activision sparker sine beste ansatte xD

 

Black obs spillene fra treyarch ser gamle og utdaterte ut, kommer nok aldri til å røre black obs igjen.

Det eneste jeg kan like er Zoombie mode...

Du høres enten ut som et nett-troll eller en ti-åring, men greit, jeg biter på.

 

Greit nok at du liker MW2 over BO, men å si at noen ikke har peiling er teit og har ikke noe for seg i en slik debatt. Det er mange grunner til at folk liker Treyarch-spillene foran de andre, og grafikken har alltid sett bedre ut enn det forrige COD-spillet, så du kan ikke klage på det heller. 

 

Forresten, så heter spillet "Black Ops", ikke "Black Obs". Det heter "Zombie", ikke "Zoombie". Skal ignorere de andre skrivefeilene dine.

 

Grafikken har alltid sett bedre ut, bedre ut en hva da?

Grafikken på treyarch spill er fortsatt søppel..

 

Edit: Black obs serien er for kids, vi litt eldre holder oss til MW spillene.

 

 

Og de ekte folka spiller medal of honor allied assualt, som er mer ekte enn COD 1 og 2,  som igjener mer ekte enn MW tullet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Grafikken har alltid sett bedre ut, bedre ut en hva da?

Grafikken på treyarch spill er fortsatt søppel..

 

Edit: Black obs serien er for kids, vi litt eldre holder oss til MW spillene.

 

 

BO så bedre ut enn MW2, BO2 så bedre ut enn MW3. Alle COD-spillene ser bedre ut for hvert år. Ikke revolusjonerende, men ser bedre ut. BO3 blir å ha grafiske forbedringer fra AW, uten at det har så veldig mye å si. 

 

Du høres ut som en typisk fanboy med setninger som "Grafikken på treyarch spill er fortsatt søppel.." når spillene ser enten helt identiske ut eller med litt forebedret grafikk. Det gir absolutt ingen mening. Du høres bare ut som en unge, selv om du kaller deg for "eldre".

 

Det er ikke noe forskjell på miljøet i NOEN CoD-spill. Like mange drittunger i MW-spillene som i BO-spillene. Faktisk så var den konkurranse-delen i BO2 ganske bra, da man måtte jobbe sammen som et lag mot andre lag. Var man 5 kompiser var det en utrolig bra modus. 

 

Videoen støttet ikke ditt syn noe heller. Det de klager på angående BO3 er der i spillene til Infinity Ward også. Sjekk også ut hva han som lastet opp videoen du linker til skrev i kommentarfeltet:

"The reason I didn't specify anything related to Black Ops 3 is because I was attempting to play off the joke that 'All COD games are the same' that obviously didn't translate as well as I hoped. "

 

 

Uansett. Tror dette blir siste innlegget jeg gidder å følge opp mot deg. Virker nytteløst å diskutere mot noen som ikke har ordentlige argumenter, store skrivefeil og ikke tilbringer noe nyttig til diskusjonen.

Lenke til kommentar

 

 

 

Grafikken har alltid sett bedre ut, bedre ut en hva da?

Grafikken på treyarch spill er fortsatt søppel..

 

Edit: Black obs serien er for kids, vi litt eldre holder oss til MW spillene.

 

 

BO så bedre ut enn MW2, BO2 så bedre ut enn MW3. Alle COD-spillene ser bedre ut for hvert år. Ikke revolusjonerende, men ser bedre ut. BO3 blir å ha grafiske forbedringer fra AW, uten at det har så veldig mye å si. 

 

 

Kremt? glemt Ghosts?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...